Ga naar inhoud

Asus Geforce fx 5200 magic


Aanbevolen berichten

Beste mensjes ik heb in de zomer vakantie een geforce fx 5200 magic van asus gekocht. ik had toen der tijd van die wat oudere spellen zoals sof 2 enz enz die deden het best goed op die kaartje dus heb ik hem maar gehoude maar tijdens een LAN 2 weken gelede had mijn video kaart echt veel moeite met Jedi Knight Acedemay en HALO dus ik baal echt van deze KUt kaart en dat voor 89 euro toen der tijd ik vraag me nu dus af kan ik terug naar Mycom zeggen dat hij defect is en wat geld erbij doen en dan een Asus geforce fx td kopen? :roll:
Link naar reactie
[quote:520afacb20="Vandread"]verkoop je ouwe GF FX, koop een Club3d/sapphire Radeon 9600pro voor rond de 160 euro[/quote:520afacb20] alsof iemand mijn FX wilt kopen ( msch als het een n00b is wel ) :P maar in andere woorden ik kan hem nie terug brengen :cry: op die ingen zittten tog meestal garantie van 1 jaar ofzo? dus als ik zeg dat hij allemaal rare symptonen zogenaamd vertoont kan ik hem tog wel ruilen of nie?
Link naar reactie
[quote:9786cd5689="vincenzo"]check je garantie maak ene haar scheurtje ergens en ga er mee trug..[/quote:9786cd5689] als je dat risico wilt lopen.... mijn abit mainboard was ik een maand kwijt ..... die was er echt spontaan mee opgehouden, gaf geen piep meer. fysieke schade kunnen ze ook zeggen dat dat je eigen schuld is, GARANTIE wil zeggen dat als er iets mis is mits onder bepaalde voorwaarden je hem terug kan brengen en dan repareren/vervangen ze hem... tis geen inruilactie bezigheid :roll: dit wereldje draait al een tijdje en ik zou flink oppassen voor je gekke dingen doet...
Link naar reactie
[quote:8cca009df3="Vandread"][quote:8cca009df3="vincenzo"]check je garantie maak ene haar scheurtje ergens en ga er mee trug..[/quote:8cca009df3] als je dat risico wilt lopen.... mijn abit mainboard was ik een maand kwijt ..... die was er echt spontaan mee opgehouden, gaf geen piep meer. fysieke schade kunnen ze ook zeggen dat dat je eigen schuld is, GARANTIE wil zeggen dat als er iets mis is mits onder bepaalde voorwaarden je hem terug kan brengen en dan repareren/vervangen ze hem... tis geen inruilactie bezigheid :roll: dit wereldje draait al een tijdje en ik zou flink oppassen voor je gekke dingen doet...[/quote:8cca009df3] bij mycom doen ze niet moeilijk ( utrecht dan he ) want toen ik de geforce had gekocht toen en ik kwam thuis geinstal en alles en ging soffen deed hij het nie dus ik had die terug gebracht 3 dage later en kreeg meteen een nieuwe zonder gezeik ofzo... alleen die nieuwe deed het ook nie maar de probleem was snel duidelijk me gheugen was de probleem en niet de kaart... dus msch kan ik hem nu weer terug brengen en dan gewoon weer met de zelfde verhaal en zeg dat ik een andere wil dan een Geforce bijv een ati met een eventeule bij betaling
Link naar reactie
ze zijn echt niet onnozel ofzo, dat ze niet heel snel inzien dat de kaart verder perfect werkt. je kan hem gewoon op www.marktplaats.nl zetten bijvoorbeeld. er lopen daar genoeg mensen rond die dit WEL een acceptabele kaart vinden, en dat is hij ook wel, tenzij je veel eisen stelt.. met een beetje mazzel vang je er nog een eurootje of 50/60 voor (is maar net wat voor gek de ad interessant vind) nu moet ik toegeven dat ik bij massive attacks in Halo bijvoorbeeld soms ook wel iets gestotter tegen kom met mn 9700 PRO, maar dat ligt ook aan Halo zelf...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...