Ga naar inhoud

ATI 9800 TX driver setup afgebroken aanroep dll vastgelopen


Aanbevolen berichten

Bij het volgens de FAQ verwijderen van de oude ATI catalyst drivers en met behulp van Driver Clean lukt een nieuwe driver setup niet meer foutcode 0x80040707 Aanroep dll functie is vastgelopen ISLAYER.ISLIsATICARD Setup wordt afgebroken Ik ben weer teruggegaan via Systeem herstel. Maar ik kan - wat ik ook probeer - setup niet voorbij dit punt krijgen. Kortom ik kan geen nieuwe ATI drivers installeren. Kan het zijn dat er met Driver Cleaner (gebruikt vlgs stappen van de ReadMe) ook noodzakelijke dll verwijdert heeft.. Weet iemand raad. Overigens...de roze strepen in alle dialoogvensters blijven en vreemde driehoeken in Colin Mc Rae Rally en symmetrische strepen in Flight Simulator of RollerCoaster zij er nog altijd (na catalyst 3.9 ook nu bij huidige catalyst 3.7 drivers - advies van Red Dragon) en komen direct bij PC start al in beeld. Dus ik denk dat warmte niet het probleem is. _______________________________________________________ DELL 2,4 Ghz, 512 Mb DDR, 120 Gb, ATI Radeon 9800 TX, Creative Soundblaster Live!, ADSL via Sweex Router/Modem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...