Ga naar inhoud

Mijn monitor draadloos!


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een werkplek elders in het huis, zonder investering in een exra PC en kabels. Een goede monitor heb ik nog. Toetsenbord/muis is geen probleem: dat kan via een standaard oplossing. De monitor is wel een probleem: Die moet ook draadloos. Nu is er via Conrad wel iets in de handel dat je kunt aansluiten op je monitoruitgang, maar dat gaat dan naar je TV en moet dit signaal weer naar een monitorsignaal omgezet worden.Dat is niet de bedoeling. Ik zoek dus een monitorsignaal zender en -ontvanger of een andere manier om dit mogelijk te maken. Iemand een idee?
Link naar reactie
Ja, daar is iets voor. Ik heb het zien werken, een Flat Panel, wat je zo uit de standaard kan klikken en kan meenemen in een omtrek van 50 meter. Het werkt op Wifi. Het was een Philips, 15'' monitor, Smart Display waarmee je overal in en om huis toegang hebt tot uw PC met WindowsXP Prof. Kosten in winkel (niet de goedkoopste): 1699,-- euro. Het had aansluitingen van monitoruitgang naar een unit waar het scherm werd ingeklikt en een usb-uitgang met kabeltje, werd gebruikt naar een zender. Dat in combinatie met het scherm met een "virtueel toetsenbord" op het scherm met pen en dat kwam tevoorschijn vanuit de windows statusbalk onderin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...