Ga naar inhoud

Betaalbaar Tft Scherm


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een mooi tft schermpje van 17 inch, wat zijn hier ongeveer de prijzen naar en welke scherm heeft de beste kwaliteit? k heb nu een Hansol 920D scherm dit is opzich best mooi scherm maar wil nu overstappen naar een tft scherm dit omdat ik eigenlijk te weinig ruimte heb. Kan iemand mij een mooi tft schermpje voor een redelijke prijs aanraden?
Link naar reactie
[quote:433fb592dc]Ik heb zelf een Iiyama Prolite E431S-S(Silver) 17" tft besteld, na lang uitzoeken en schermen kijken kwam bij mij deze als beste eruit.[/quote:433fb592dc] :cry: Ik hoop dat je hem dit jaar nog binnen krijgt. Ik probeer al een maand zo'n scherm aan te schaffen maar overal zijn ze nog niet op voorraad. Iiyama heeft leverings problemen. :(
Link naar reactie
[quote:bb50361781="Vandread"]bij die prijs zou ik toch voor de Iiyama E431S - S/W/B (silver/white/black) gaan :) daar zullen de meeste het met me eens zijn[/quote:bb50361781] Ik in ieder geval niet, heb de schermen (in de winkel) vergeleken en vond het beeld van de lg toch mooier. De snelheid is bij beiden 16ms (bij de iiyama 430 25ms) maar de lg heeft een s-ips panel de iiyama een TN-film (s-ips is beter) bovendien is de inkijkhoek van de lg beter (groter) Ben dus uiteindelijk voor de lg gegaan Ik wil hier trouwens zeker niet mee zeggen dat de iiyama een slechte keus zou zijn!
Link naar reactie
[quote:cccd1a3065="micky.g"][quote:cccd1a3065="Vandread"]bij die prijs zou ik toch voor de Iiyama E431S - S/W/B (silver/white/black) gaan :) daar zullen de meeste het met me eens zijn[/quote:cccd1a3065] Ik in ieder geval niet, heb de schermen (in de winkel) vergeleken en vond het beeld van de lg toch mooier. De snelheid is bij beiden 16ms (bij de iiyama 430 25ms) maar de lg heeft een s-ips panel de iiyama een TN-film (s-ips is beter) bovendien is de inkijkhoek van de lg beter (groter) Ben dus uiteindelijk voor de lg gegaan Ik wil hier trouwens zeker niet mee zeggen dat de iiyama een slechte keus zou zijn![/quote:cccd1a3065] misschien stond die iiyama wel slecht afgesteld, kwa contrast enzo ;)
Link naar reactie
[quote:404ace03b7="TheOnly"][quote:404ace03b7="rikverhagen"]En wat dacht je van deze 2 tft's: Philips 170S4FB zwart, 17" voor €319 ADI MicroScan A701 17" voor €349[/quote:404ace03b7] En waar kun je die kopen voor die prijs?[/quote:404ace03b7] Pak die IIyama (van Red Dragon) nou maar :-) Niet besparen op beeldscherm en videokaart. Da's toch hetgeen waar je naar moet kijken, de hele dag op je PC. Achteraf ben je er blij mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...