Ga naar inhoud

Hercules 3D prophet 9600


Aanbevolen berichten

dit is geen verbeting vergeleken met je tegenwoordige kaart, misschien een heel klein beetje, maar zeker het geld niet waard. je moet trouwens al helemaal niet naar een hercules kaart kijken, omdat die ontzettend duur zijn. als je een betere kaart wil, zou ik naar minimaal een radeon 9800 (pro) of een geforce fx5900 (ultra) kijken maar eerst jezelf eens goed afvragen of je wel een nieuwe kaart wil :wink:
Link naar reactie
[quote:a3ba4beac8="Red Dragon"]Precies, de Radeon 9600 is wel sneller dan je huidige kaart maar niet snel genoeg om hem daarom maar meteen te kopen. die keuze had je beter kunnen maken voordat je de FX5600 kocht. Je kan beter doorsparen voor een echte zware kaart als je perse een nieuwe wil.[/quote:a3ba4beac8]De FX zat in het systeem wat ik kant en klaar kocht. Vandaar. nu wel beetje spijt, mag allemaal wel iets vlotter!
Link naar reactie
[quote:571d339e4b="Vandread"]vraagje waarom hercules? nog een vraagje ... waarom 256 mb? (niemand reageren behalve de topic starter ik wil nou es weten waarom mensen 256 mb kaarten kopen ^_^ )[/quote:571d339e4b]Hercules omdat ik die kaart in de aanbieding zag. zat 256 MB op. vandaar de vraag. ER zal toch wel ergens een voordeel zijn voor 256MB kaarten ten opzichte van 128 MB? waarom worden ze anders gemaakt?
Link naar reactie
Ze worden gemaakt omdat mensen denken, 256mb is beter dan 128 mb. Marketing Bullshit dus !!! (Regelmatig heeft de 256mb versie nog trager geheugen ook, en is dus helemaal een slechte koop) 256mb op een videokaart heeft alleen zin bij de snelste videokaarten van dit moment, en zelfs dan is het nut beperkt. Er zijn maar een aantal spellen welke bij het gebruik van FSAA, AF en erg hoge resoluties meer dan 128mb geheugen nodig hebben. In die combinatie is de Radeon 9600 toch al niet snel genoeg ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...