Ga naar inhoud

FX 5900 versus 9700 Pro


Aanbevolen berichten

ik heb gekeken op tweakers. en weet welke kaarten je bedoeld :D die 9700 pro van gigabyte, daar krijg je geen eens een doos bij. dat is dus echt alleen de kaart zelf, opzich is dat genoeg, maar tis maar dat je het weet. ik zou ook niet voor die leadtek 5900 gaan, omdat die ontzettend veel lawaai maakt (met zijn koeler) ik zal als ik jouw was een radeon 9700 pro van club3d kopen (die zijn na die gigabyte het goedkoopst)
Link naar reactie
[quote:9893a5d491="Red Dragon"]Moeilijk, helemaal omdat de kaarten even duur zijn, ze zijn aardig aan elkaar gewaagd!. Mijn voorkeur gaat uit naar de R9700PRO omdat de R3x0 architectuur van de R9700PRO beter om gaat met DirectX 9 games dan de NV3x Architectuur. Echter de FX5900 is weer sneller in Open GL games. Beiden zijn prima kaarten.[/quote:9893a5d491] Momenteel draai ik met een GeForce ti440 en ik wil graag een DX9 kaart hebben die iets sneller is als wat ik nu heb, en nu ik zo lees dat die 9700 beter met DX9 omgaat dan is de keus niet zo moeilijk. Voor de rest draaien ze beide mijn huidige kaart er grof uit. @zjarl Het maakt mij niet uit of er wat bij de kaart zit, drivers vind ik op het net en meestal zijn de spellen en applicaties die bij kaarten geleverd worden niet wat ik zoek, maar bedankt voor de waarschuwing. En je had gelijk, ze staan op tweakers.net
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...