Ga naar inhoud

geen beeld help!!!!


Aanbevolen berichten

[quote:ce218ad333="AswinW"]Bij Radeon kaarten moet je de voedingsplitter aansluiten op de kabel van je primaire Harddisk... Niet vergeten.[/quote:ce218ad333] uh... is het een ramp als je gewoon het floppy stekkertje dat ik op me harddisks heb zitten gebruik?! ...aangezien ik al artefacts kreeg bij 20 mhz overclocken :P je hebt er trouwes al 2 hdd's in zitten... die vreten zeker bij het booten aardig wat stroom... wellicht dat je voeding het dus niet trekt... lijkt me het meest logisch... koop een behoorlijke zalman of enermax voedig (350/400 watt ofzo)
Link naar reactie
foek ik heb ongelijk........ nevermind het volgende stukje :P want volges je manual van de kt7a support ie 2x en 4x ... dus 8x kaartje moet er wel in kunnen ... denk dat je een STERKERE voeding moet proberen (en iig ff bios reset :)) Jouw mainboard heeft AGP 2x Die Radeon = AGP 8x AGP 2x is compatible met AGP 4x AGP 2x is NIET compatible met AGP 8x dus je hebt een goed excuus om nieuwe hardware te kopen ^_^ ik weet niet zeker van die 2x maar hooooogstwaarschijnlijk wel toch.... check je manual plz ik ben em aan het downloaden
Link naar reactie
[quote:a002e9b2ec="desperado"]Ik heb een A-open voeding van 300 Watt (genoeg volgens de eisen van hercules) In mijn bios staat agp X4 enabled (mn matrox G450 draait er ook op) Ik heb geboot met 1 HD en de cd drives afgekoppeld : nada[/quote:a002e9b2ec] 300 watt zegt helemaal nix. Zoek eerst maar eens het probleem bij de voeding, check mijn vorige posts. En als die het niet is is je video kaduuk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...