Ga naar inhoud

AGP kaart>> kan dat op alle borden


Aanbevolen berichten

Ja hoor, dat moet prima gaan! Zomaar even een opmerking tussendoor: Heb je al nagedacht over een Radeon 9600 Pro? Die is even duur tot goedkoper en levert betere prestaties. Die 256MB slaat trouwens nergens op, die kaart gebruikt dat niet eens. Ga dan voor de 128MB variant, die is vaak goedkoper en even goed. Voor €155 is bij Alternate ook de Club3D 9600 Pro te koop met 128MB. Wel €6 meer, maar geloof me, dat is die kaart echt wel waard, want hij is veel beter. edit: Ik was je lekker voor RD :P
Link naar reactie
Dat heeft niets met je 133mhz moederbord te maken. Je moederbord moet een AGP 4x (AGP2.0) slot hebben, dat is voldoende. Overigens kan ik die videokaart sterk afraden. Ten eerste is er in die prijs klase van die videokaart beter te krijgen Ten tweede is 256mb op die kaart weggegooid geld. het word simpelweg niet gebruikt door die kaart en je hebt zelfs kans dat de kaart langzamer is dan de 128mb uitvoering. Ik zou of nu een Radeon 9600PRO of XT kopen Of wachten en in December een GeForce FX 5700 Ultra kopen. Alle kaarten met 128mb.!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...