Ga naar inhoud

installatie GeForce


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, ik hoop niet dat ik een volkomen overbodige vraag stel, maar wil dit graag toch even zeker weten. Ik heb een GeForce2 MX400 grafische kaart (64 MB) en ik ben van plan om XP opnieuw te installeren (dit is nodig omdat er iets ernstig mis is gegaan), alleen nu zit ik met een probleem. Ik ben mijn installatie cd kwijt van mijn grafische kaart!! Mijn vraag is of een gedownloade driver (ik begreep uit de faq dat versie 29.42 voor mij de beste is) voldoende is, of dat ik toch echt de cd nodig zal hebben. Dat laatste zou een groot probleem zijn want ik heb overal gezocht! Alvast bedankt, groeten flipper
Link naar reactie
[quote:43550b3475="jeetjezeg"]Dag allemaal, ik hoop niet dat ik een volkomen overbodige vraag stel, maar wil dit graag toch even zeker weten. Ik heb een GeForce2 MX400 grafische kaart (64 MB) en ik ben van plan om XP opnieuw te installeren (dit is nodig omdat er iets ernstig mis is gegaan), alleen nu zit ik met een probleem. Ik ben mijn installatie cd kwijt van mijn grafische kaart!! Mijn vraag is of een gedownloade driver (ik begreep uit de faq dat versie 29.42 voor mij de beste is) voldoende is, of dat ik toch echt de cd nodig zal hebben. Dat laatste zou een groot probleem zijn want ik heb overal gezocht! Alvast bedankt, groeten flipper[/quote:43550b3475] Hallo , flipper ik heb zoals je in mijn signature kan zien heb ik ook een GeForce2 MX400 64 MB en ik gebruik ook XP , en de driver CD heb je helemaal niet nodig hoor , Windows XP herkent de grafische kaart zelf al meteen en installeert driversa echter zit hier geen OPenGL in , om goede drivers te krijgen moet je kijken op [url]www.nvidia.com[/url] of [url]www.guru3d.com[/url] Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen , Gr,Computerfreakje :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...