Ga naar inhoud

Stuk van scherm niet zichtbaar


Aanbevolen berichten

Ik heb een '15 tft. Het model is Sharp LL-15g1. Wanneer ik Monkey Island 4 wil spelen zie ik maar een klein stuk van het scherm. Een stuk van de bovenkant is namelijk weg. Het nadeel van deze tft is: je kan niet handmatig de wijdte en hoogte instellen. Hoe kan ik nou alles erop krijgen? [size=4:412eaaface]!@#$%*^& tft's [/size:412eaaface]:)
Link naar reactie
[quote:8ff57b10be="Salv"]Ik heb een '15 tft. Het model is Sharp LL-15g1. Wanneer ik Monkey Island 4 wil spelen zie ik maar een klein stuk van het scherm. Een stuk van de bovenkant is namelijk weg. Het nadeel van deze tft is: je kan niet handmatig de wijdte en hoogte instellen. Hoe kan ik nou alles erop krijgen? [size=4:8ff57b10be]!@#$%*^& tft's [/size:8ff57b10be]:)[/quote:8ff57b10be] probeer eens de lettergrootte te veranderen en de resolutie.
Link naar reactie
[quote:46d8d1c9d6="Salv"]Ik ben vergeten te vertellen dat mijn tft alleen in 640x480 en 1024x768 kan. Raar maar waar. En het is geeneens een slecht merk (Sharp) :roll:[/quote:46d8d1c9d6] Heb je die twee resoluties allebei al geprobeerd? Kan je de lettergroote( klein lettertype, groot lettertype) wel veranderen? Heb je ook de adaptor frekwentie (60 mhz/75 mhz. e.d.) ingesteld?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...