Ga naar inhoud

Keuze ATI - NVidia


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben toe aan een nieuwe videokaart die rond de 200 euro mag gaan kosten, liever minder natuurlijk ^^ nou heb ik mijn oog op de volgende 3 kaartjes laten vallen en wil ik graag van jullie weten welke ik het beste kan nemen, graag met motivatie waarom wel of niet. -Asus ATi Radeon 9600XT, 128Mb, Tv-Out, DVI --211 -Club3D ATI Radeon 9600Pro 128Mb DVI/TV-out -- 171 -GigaByte ATI Radeon 9600 Pro 128Mb DDR, Tv-out, DVI --190 :lol: ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, eventueel andere suggesties zijn ook welkom voor een kaart rond de 200 euro *ik heb een Asus a7n8x deluxe mainboard met een AMD 1800+ 256 mb pc2700* m.v.g Neorim [EDIT] [EDIT] [EDIT] [EDIT] [EDIT] [EDIT] [EDIT] De Asus 9600 XT schijnt nog niet leverbaar te zijn, en aangezien ik er nu GEEN heb moet het eigenlijk wel n btje opschieten. Er werdt mij verder verteld dat op mijn boardje (a7n8x D.) NIVIDA kaartjes beter draaien, omdat ATI nogal conflicten geeft op nforce plankjes. Alternatief werd geboden.. Nvidia FX5600 = ATI 9600 prijs 120/140 mijn vraag aan jullie. - is het waar dat nvidia beter loopt dan ATI op nforce - wanneer ATI w88 op XT, XT nemen of w88 - wanneer Nvidia is FX5600 een redelijke keuze voor die prijs - Wanneer Nvidia welk merk is dan beter - club3d of asus er vanuitgaande dat hij op een asus plankje komt. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, want ik weet het ff niet meer :S Neorim.
Link naar reactie
[quote:7529841dc0="Neorim"]Hoi, Ik ben toe aan een nieuwe videokaart die rond de 200 euro mag gaan kosten, liever minder natuurlijk ^^ nou heb ik mijn oog op de volgende 3 kaartjes laten vallen en wil ik graag van jullie weten welke ik het beste kan nemen, graag met motivatie waarom wel of niet. -Asus ATi Radeon 9600XT, 128Mb, Tv-Out, DVI --211 -Club3D ATI Radeon 9600Pro 128Mb DVI/TV-out -- 171 -GigaByte ATI Radeon 9600 Pro 128Mb DDR, Tv-out, DVI --190 :lol: ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, eventueel andere suggesties zijn ook welkom voor een kaart rond de 200 euro *ik heb een Asus a7n8x deluxe mainboard met een AMD 1800+ 256 mb pc2700* m.v.g Neorim[/quote:7529841dc0] Die keuze lijkt mij niet moelijk , een ASuS ATi Radoen 9600 XT natuurlijk , want de XT is sneller als de Pro . Dus ik kan je de XT aanraden Greetzz. Computerfreakje :P
Link naar reactie
Hoi, bedankt voor jullie reacties, unaniem voor de XT dus dat gaat hem dan ook zeker worden. Extra geheugen zal nog ff moeten w88 wanneer ik de kaart van 211 neem, anders krijg ik ruzie met mijn vriendin aangezien ik ook een DVD-Brander wil hebben ^^ [quote:a95bf81a08]Red Dragon Geplaatst: Wo Nov 19, 2003 10:37 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ik zou ook voor die Asus 9600XT gaan, zit ook nog een coupon voor Half-life 2 bij, als je dat spel graag wilt hebben bespaar je daar dus ook weer 50 Euro op Verder is het een snelle en complete kaart. [/quote:a95bf81a08] Ik zag al op de asus site " free game:Halflife 2" staan, maar verder las ik er niets van dat het in de doos zat dus dacht waarschijnlijk is dat voor de Radeon 9600 XT/TVD, maar er zit dus een coupon in, dit maakt de keuze meteen weer een heel stuk makkelijker :D Bedankt voor jullie replys Neorim
Link naar reactie
Hoe dan ook, zonder HL2 wil ik hem ook wel. Toch vind ik benchmarks waar de "XT" echt nauwelijks beter is dan de "Pro", maar hoe benchmarks werken/testen weet ik ook niet . Vooralsnog is XT beter dan Pro en doe ik er goed aan om hem te nemen, ik baal alleen van dat ze bij ons "sallandautom" de 9700Pro niet meer hebben :P bah ben ik net te laat die kaart is helemaal uitverkocht en komt ook niet meer terug.
Link naar reactie
Topic is veranderd, ik vond het niet nodig om hem opnieuw te posten, vandaar deze weg. [color=darkblue:347abefa93]De Asus 9600 XT schijnt nog niet leverbaar te zijn, en aangezien ik er nu GEEN heb moet het eigenlijk wel n btje opschieten. Er werdt mij verder verteld dat op mijn boardje (a7n8x D.) NIVIDA kaartjes beter draaien, omdat ATI nogal conflicten geeft op nforce plankjes. Alternatief werd geboden.. Nvidia FX5600 = ATI 9600 prijs 120/140 mijn vraag aan jullie. - is het waar dat nvidia beter loopt dan ATI op nforce - wanneer ATI w88 op XT, XT nemen of w88 - wanneer Nvidia is FX5600 een redelijke keuze voor die prijs - Wanneer Nvidia welk merk is dan beter - club3d of asus er vanuitgaande dat hij op een asus plankje komt. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, want ik weet het ff niet meer[/color:347abefa93] :-?
Link naar reactie
9800SE is niet zo snel als een normale 9800 ... zie faq etc http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD02NTU review ervan. maar er is een kans dat als je bepaalde software installed de kaart een stuk sneller is, link hiervoor aan het einde van de review. En nog... als het niet lukt heb je een leuke kaart met extra features van de AIW
Link naar reactie
[quote:b9702b0969="Hu'uruun"]Wat is dit nou voor een trieste poging tot reclame voor jouw doeleinden Aswin? Ik had je toch hoger ingeschat. Daar hoef je toch niet voor te posten en stuur je toch direct een PB naar Neorim? Ik vind dit eigenlijk gewoon Spam...[/quote:b9702b0969] Dat jij dat opvat als Spam, da's een hele vreemde benadering want ik pomp jouw mailbox niet vol als het goed is. Dit heeft niets, maar dan ook NIETS met "hoog inschatten" te maken. Dit is gewoon ronduit een belediging aan mijn adres van jouw kant. Als iemand een hekel heeft aan SPAM, ben ik het wel... Je bent voor mij een opblazer... Dankjewel. Maar goed, di's off-topic. Terug naar het topic. Zal 'm editten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...