Ga naar inhoud

AEG öko lavamat 6753 start opnieuw


Michelle-5

Aanbevolen berichten

Onze wasmachine begint, als Hij klaar is met zijn programma, weer helemaal opnieuw. Hij centrifugeert, hij pomt af, het lampje \'einde\' gaat branden, en dan begint hij opnieuw. Ik moet hem dan op correctie zetten, om hem weer op het einde te krijgen, maar zelfs daar begint hij steeds weer opnieuw mee. Moet er dus echt bij blijven om hem op het einde op stop te zetten om de deur te kunnen openen. Heeft iemand een idee?
Link naar reactie
Als ik zo het (zeer slecht leesbare) schema bekijk van de machine moet de start knop niet blijven hangen. Deze heeft volgens mij alleen maar de functie om te starten, niet om ingedrukt te bijven. Test de machine eens door een starttijd in te stellen ipv handmatig te starten, je gebruikt dan niet de start knop.
Link naar reactie
Ik zou ook niet weten hoe ik die starttijdkeuze kan aanzetten. Bij mijn weten kan dat namelijk niet. In de gebruiksaanwijzing worden alle knopjes uitgelegd, maar niet die voor starttijdkeuze. Moet ik de voorkant verwijderen om de contacten/verbindingen te controleren? En onder in de machine moet ik de achterkant verwijderen?
Link naar reactie
De module onderin was niet heel erg vies, heb hem even voorzichtig schoon gemaakt met een droge doek. De bovenkant heb ik er af gehaald. De startknop komt gelijk weer naar buiten als ik hem indruk, omdat er geen stroom op staat. Ik word er verder niks wijzer uit. Alles zit verder goed aangesloten, geen losse contactjes verder.. Zit er een niveauregelaar op? Zou die kapot kunnen zijn?
Link naar reactie
Oké, dat is duidelijk.. Ik ga straks nog een was draaien, kijken of hij weer opnieuw begint.. Aangezien hij van de week na een kort wasprogramma wel stopte op het einde Ik zou echt niet weten wat er verder aan de hand zou kunnen zijn Trouwens, de startknop blijft niet ingedrukt, maar de aanknop blijft ingedrukt.. Foutje van mijn kant!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...