Ga naar inhoud

lage score 3dmark03


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC en k dacht, laat ik eens een benchmark test doen, ik koos voor 3Dmark03. bij de eerste test met die vliegtuigen ging het nog wel, maar bij de tweede video test haalde ik hoogstens 10 fps, het gemiddelde was daar ook 8,8 fps, terwijl ik toch wel wat beter had verwacht van zo'n systeem. Mijn PC: MSI 875P Neo Series Mobo P4 2,8 GHZ 800 FSB HT Gigabyte Radeon 9800 PRO 128 MB 2x80 GB Maxtor 7200rpm 512 MB PC3200 - 400 MHZ Weet iemand hoe dit komt ???
Link naar reactie
[quote:c6d26c0a98="Red Dragon"]Ik vermoed dat je Anti-Allaising en/of Anisothropische filtering hebt aan staan, zet deze in de geavanceerde beeldscherm eigenschappen op "toepassings gebonden"[/quote:c6d26c0a98] Dan krijg je nog nooit zo'n lage scores. Had een keer geprobeert met 4x / 8x en had nog een score van iets meer als 3000. :roll:
Link naar reactie
[quote:69310b8461="De Geest Van Oirlo"][quote:69310b8461="Red Dragon"]Ik vermoed dat je Anti-Allaising en/of Anisothropische filtering hebt aan staan, zet deze in de geavanceerde beeldscherm eigenschappen op "toepassings gebonden"[/quote:69310b8461] Dan krijg je nog nooit zo'n lage scores. Had een keer geprobeert met 4x / 8x en had nog een score van iets meer als 3000. :roll:[/quote:69310b8461] Zoals je hebt kunnen lezen lag het er bij hem wel aan. :roll:
Link naar reactie
[quote:e97cae359a="Dot-cpu"] ik heb gehoort dat de omega drivers die ik gebruik de monitor en de videokaart kunnen vernietigen... :-? maar bedankt voor de tips[/quote:e97cae359a] Yeps dat zegt men, zie ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92177&start=140 Ik gebruik deze nieuwe Omega drivers echter al een paar dagen zonder probleem op mijn Radeon 9700
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...