Ga naar inhoud

Hercules all in wonder, goede vervanger voor Gf4Ti4600?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zie bij alternate een Hercules all in Wonder staan voor de prijs van 239,00 Euro.De retail versie, met afstandsbediending etc. Zou dit een goede vervanger zijn voor mijn Leadtek Gf4Ti4600 met 128 mb geheugen? Die Radeon heeft ook 128 mb geheugen. Is de prijs, én deze kaart goed, of kan ik beter wat anders nemen? Het is een Radeon 9800SE zie ik net staan.
Link naar reactie
[quote:0ef465ea38="Red Dragon"]Dat is inderdaad niet duur voor een AIW 9800SE, zoals HJS al aangeeft een goeie vervanger voor de Ti 4600.[/quote:0ef465ea38] Ik zei [b:0ef465ea38]Geen[/b:0ef465ea38] ;) Ik kan me niet voorstellen dat deze SE met al die AIW extra's net zo snel loopt als de 2 SE versies uit de FAQ (die zijn ongeveer net zo snel als een R9700) Ik denk (let op, ik weet het niet, ik denk het) dat deze kaart nog trager is, en daarom niet de 250 euro waard omdat hij nauwelijks sneller zal zijn als je ti-4600 !! De R9600 AIW welke eraan komt schijnt wel leuk te zijn (check anand)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...