Ga naar inhoud

PCTV Rave in Windows XP houdt ermee op


Aanbevolen berichten

Al enkele jaren maak ik gebruik van een Pinnacle PCTV Rave kaart en heeft altijd goed gewerkt onder XP. Maar gisteravond begon het gedonder, na TV Vision opgestart te hebben kreeg ik een fout van XP waarna ik de keuze kreeg een foutrapport te versturen. Wat ik direct heb geprobeerd is een reinstallatie (eerst alles uninstalled natuurlijk) maar dit werkte niet. Al bij de diagnostische test die automatisch na installatie begint loopt het programma vast zodra het TV signaal gechecked wordt. Voorgaande tests voert hij wel goed uit (testscherm weergeven en een afbeelding beeldvullend maken). De kaart is naar mijn idee niet stuk, maar ik heb geen idee waar het wel aan kan liggen. Het zal ongetwijfeld een conflict hebben met iets wat ik recent heb geinstalleerd, maar ik kan me niet voorstellen wat. Systeemherstel wil niet lukken. Ook de allernieuwste PCTV drivers/software halen niks uit. Klinkt dit probleem iemand bekend in de oren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...