Ga naar inhoud

9200 pro, 9500 of 4200 ti?


Aanbevolen berichten

Als je echt heel goed je best doet dan zou je heel misschien nog een 9500 kunnen vinden. Ik liep laatst door een straat langs zo'n onbekende pc zaak (weet de naam niet meer :cry: ) en daar stond ie... snik snotter... anders zou ik een ook een 9600 kiezen en idd pro als je genoeg geld hebt :D En als je een GF4TI4200 wilt zou ik ff wachten tot de volgende pcdump dag: Ik heb hem daar voor maar 75 euro gekocht (nieuw, van MSI, volgens mij waren die gasten een beetje stoned of zo...)
Link naar reactie
[quote:032a7a66ca="computerbacterie"]De 9600 pro is langzamer dan de 9500 pro, behalve in splintercell. Maar de verschillen in benchmarks vond ik niet wereldschokkend, dus een 9600 pro is een goed alternatief voor een 9500 pro. Voor games is de radeon 9600 de beste en de duurste.[/quote:032a7a66ca] Dan zou ik alsnog voor een 9500 gaan; of splintercell iets minder goede prestaties geeft met de 9500 boeit mij echt niet; de meerderheid van de games (3D!) run op de 9500 zeer goed... en daarvan is splintercell er dan een die het niet goed doet, welke kies je dan (tsja, zou het niet weten...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...