Ga naar inhoud

Resolutie op een LCD laptop


Aanbevolen berichten

In mijn laptop zit een 15" XGA TFT. Deze ondersteunt een resolutie van max 1024x768. Nu zou ik wel een resolutie hoger willen omdat alles nogal groot uitvalt op m'n scherm. Maar de driver laat geen hogere resolutie toe ! Nu staat in het boekje dat bij de laptop kwam, dat dezelfde laptop maar met een 15" SXGA+ TFT scherm een resolutie aankan van max 1400x1050. Hoe komt dat? Waarom kan mijn scherm dat niet aan? Het gaat toch om dezelfde grootte? Alvast bedankt voor jullie reacties ! (Driver is SiS 650)
Link naar reactie
Zelfde grote betekent niet dat hij hetzelfde DVD schijfje heeft dezelfde grote en uiterlijk als cd schijfje, maar dat dvd schijfe doet het heus niet in een cdrom speler. Het is kennelijk een andere techniek. Dus zal je bij 1024x768 moeten blijven, tenzij er een driver wordt uitgebracht die dat wel zou kunnen. Je zal ermee moeten leven of laptop verkopen en die andere kopen Jammer maar helaas Edit : brigitte heeft een turbo toetsenbord :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...