Ga naar inhoud

blauw scherm na opstarten: Dell m782p /FX 5200 videokaart


Aanbevolen berichten

Van de week heb ik al twee keer monitorproblemen gehad bij het opstarten van de pc. Het beeld bklijft eerst een tijd een hele tijd zwart. Vervolgens woirdt het blauw, zonder dat er verder iets gebeurd. Na het uit- en weer aanschakelen van de monitor verschijnt er vervolgens wel normaal beeld doch met diezelfde lichtblauwe gloed erover. Ik kan dit herstellen door het beeld via de knoppen op te monitor te resetten naar factory settings. Wat zou er aan de hand zijn?
Link naar reactie
[quote:19614c36e8="carlobernardini"]ik geloof dat ik wel eens een post daarover ben tegengekomen bij het forum 'mobo's overclocken ofzo'... Check daar maar even. daar was wel antwoord[/quote:19614c36e8] welke van de 1000enden??? geef een antwoord als je kan meehelpen aan een oplossing, zulke antwoorden kan hij ook niet echt veel mee... lijkt me echter wel een monitor probleem. je kan immers de ''warmte'' van de kleuren instellen in je monitor (ik iig wel) je kan dan kiezen uit 9300K en 5600K. bij de 5600K is het beeld bij mij ook een beetje wazig. misschien is de monitor niet helemaal lekker meer, en slaat hij dus soms de instellingen niet goed op...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...