Ga naar inhoud

nieuwe kaart installeren


Aanbevolen berichten

Dankzij forum heb ik keuze gemaakt voor radeon 9200 voor wat ouder systeem (P3-800 met w98 se). Voor alle zekerheid vraag, is deze volgorde goed? 1) drivers huidige kaart de-installeren (is deze stap nodig?) 2) instellen op standaard vga,en vervolgens uitzetten. 3) opnieuw opstarten en vervolgens uitzetten (deze stap lijkt mij overbodig eerlijk gezegd) 4) nieuwe kaart er in en drivers installeren. Vast dank!
Link naar reactie
[quote:9fabaadae5]LEES DE FAQ!! icon_evil.gif[/quote:9fabaadae5] Ik zal me inhouden.....ludere... maar om eerlijk te zijn vind ik dit dus een reactie van iemand wiens iq waarschijnlijk in de buurt van een platbodem komt. Ik had die faq dus gelezen, maar soms aarzel je dan toch, of wil je gewoon iets weten, vandaar de vraag. Ik zit dan niet op het antwoord van een puber te wachten, maar gewoon het antwoord op mijn vraag. Dit forum is ook voor mensen die niet de hele tijd alle technische zaken tot in de puntjes kennen.
Link naar reactie
[quote:1866f4c2ef="ludere"]LEES DE FAQ!! :evil:[/quote:1866f4c2ef] Doe ff normaal gast! Die jonge stelt gewoon een vraag, en als jij daar antwoord op weet is dat ok maar dit slaat toch nergens op... Trouwens alle stappen zijn idd goed, maar die eerste is idd overbodig. verder gewoon vga eruit trekken, driver installeren, pc opnieuw starten en klaar is kees (zo doe ik het altijd en ik heb er al 4 verwisseld). tis niet moeilijk... ps: ik ben minder goed in 'mezelf inhouden'...
Link naar reactie
Wat hij bedoelt is dat je de FAQ moet lezen (dat snap je toch wel? :roll: ). Er staat onder andere: [i:c44bb25042]Hoe instaleer ik op de beste manier de ATI Catalyst driver op een Windows XP systeem? Ga naar Deze computer Ga naar Configuratie scherm Ga naar Software Verwijder: “ATI display drivers” (of de driver van uw vorige videokaart), wacht met herstarten. Verwijder: “ATI Control panel” Nu kunt u de pc opnieuw opstarten en zonder probleem de nieuwe ATI drivers instaleren Windows XP heeft tijdens het herstarten de neiging om meteen de standaard Windows XP drivers te instaleren voor uw videokaart. Dat kunt u niet afbreken, dit maakt niets uit want de nieuwe drivers kunnen daar probleemloos overheen. Wacht u vervolgens met herstarten en instaleer eerst het ATI Control panel. U kunt daarna uw pc herstarten en de nieuwe drivers zijn geïnstalleerd U kunt voor het grondig verwijderen van de drivers ook “ Driver Cleaner 2 “ gebruiken, die kunt u Hier downloaden. [/i:c44bb25042]
Link naar reactie
[quote:1c5cf656bd]Hoe instaleer ik op de beste manier de ATI Catalyst driver op een Windows XP systeem[/quote:1c5cf656bd] :lol: mijn vraag goed lezen plus info, stond w98 en geen ati driver van oude kaart. En ik had de faq gelezen, maar ik had ook op andere plekken gekeken voor info en soms begin je dan te aarzelen en dan kan je beter een keer teveel vragen dan te weinig. In ieder geval bedankt voor de helpende reacties! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...