Ga naar inhoud

Hercules Radeon 9700 pro


Aanbevolen berichten

[quote:06a93c057e="vincenzo"]dell is zuig merk[/quote:06a93c057e] Damn, wat loop je hem hier af te zeiken man. Hij is blij met dat systeem wat hij nu heeft en alles loopt lekker voor hem en hij heeft misschien niet eens behoefte aan overklokken en dan zit jij dat zo'n beetje af te zeiken. En verdiep je es wat meer in Dell computers voordat je zomaar wat begint te blaten. Jij zegt: Koop een ander mobo bv een asus, maar als je een beetje verstand van zaken had dan had je geweten dat er speciale moederborden in die Dell computers zitten waardoor je geen andere gewoon mobo erin kan stoppen. DaMnZ.
Link naar reactie
[quote:b6fa261ea3="vincenzo"]daarom suckt dell ook ik snap hun niet waarom houden ze zich niet gewoon an de atx norm[/quote:b6fa261ea3] Moet je aan Dell vragen. Dell, wereldwijd 60 miljard omzet en 9 miljard omzet in europa. Dell, pakt weer meer marktaandeel en naast Microsoft het tweede ICT-bedrijf die enorme winsten toont tijdens huidige wereldrecessie. Dan doe je toch iets goed. Wat zou dat toch zijn ? Tja, en Vincenzo raad mensen aan geen Dell te kopen. Reden: hij heeft een pentium III gehad. Mij lijkt dat zijn brein in deze draad niet stabiel loopt en misschien te ver overgeklokt is 8) Hm... en ik ben het ermee eens, dat is geblaat waarbij de bovenste plank falikant door Vincenzo misgeslagen wordt idd... Kortom: mensen, niet serieus te nemen. 'K ga het 'm ook niet uitleggen ook, waarom Dell aangepaste Mobo's gebruikt. nu weer on-topic. Mensen, die kaart Radeon 9700 zou dus eigenlijk 19.000 3Dmarks2001 moeten halen met Pent 4 2.4. Of is dat een getal voor een overgeklokt systeem. Namelijk iemand met een Dell dimension 8300, zelfs Pent 4 2,6 Ghz en 800 fsb, haalt met zijn 9800 pro-kaart eh.. 15.535 3Dmarks2001. Ik heb pent 4 2.4 op 400 mhz fsb lopen (4 x 100 mhz). Dan lijkt me de score van 12.500 3Dmarks toch niet overdreven slecht. Allebei op kwaliteit staan en omega-driver. Hoe zit dat ?
Link naar reactie
p3 niet overfokt hoor en trouwens het zal wel dat dell goede pcs levert voor (belachelijke prijzen) een mooie kant en klaar maar uitbrijdingen zijn moeilijk en onder andere moet je na 3 jaar als je een niewe wil weer een compleet niew systeem bij dell (voor weer veel geld) bestellen dat vind ik gewoon gemeen ik kan met die pentium 3 dell ok gen snars dan hem zo te laten daarom heb ik een niewe compleeten pentium 4 gekocht ook voor een flinke duit maar niet oz flink als dell wil vraagen en ze hebben bij dell vaak een hele beperkte keuze
Link naar reactie
Volgens mij is die score van rond de 12.000 punten redelijk normaal, als je je systeem niet overclockt (ik zag net ieg enkele benchmarks bij toms hardware guide, en daar haalde men met een P4 2.2 ghz en een radeon 9700 pro iets meer dan 12.000 punten). @ vincenzo: Kun je misschien ook een keer een vraag beantwoorden zonder direct je mening te geven over andermans computer? Of een merk 'zuigt' of niet, dat kunnen de meeste mensen denk ik prima zelf uitmaken en anders vragen ze er wel naar (en dan kan jij je mening geven :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...