Ga naar inhoud

grafische problemen met ati 9800 videokaart onder fs 2004


Aanbevolen berichten

In Microsoft flightsimulator 2004 zijn er problemen met het beeld. Dit in de vorm van vertekeningen/strepen. Verschillende driverversies geprobeerd maar niets helpt. De kaart is niet overklokt. ( De originele snelheden zijn in gebruik 325Mhz/ 290Mhz ) Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben ? Onder Forgotten Battles speelt hetzelfde probleem ( echter alleen onder de OpenGL optie ).
Link naar reactie
in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92177&start=100&postdays=0&postorder=asc&highlight=]deze[/url] staat: [quote:5a953d02d1="Elgerv"] In MS Flightsimulator 2004 hebben de ATI Drivers van mijn 9500pro nogal wat problemen. Vooral in de lessen, als je door de tekst gedeelte scrolt, wordt het geheel volledig onleesbaar. Nu worden de problemen verholpen, volgens ATI ook geloof ik, bij de Catalyst 3.8 drivers. [/quote:5a953d02d1] Dus als het goed is worden de problemen in dit spel verholpen met Cats 3.8. Deze zouden vandaag uit moeten komen maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Tot overmaat van ramp is www.rage3d.com op dit moment offline! :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...