Ga naar inhoud

MSI K7T Turbo LE + GEFORCE 4 Ti4200: foute combinatie??????


Aanbevolen berichten

Ik heb dus net mijn Geforce 4 Ti4200 besteld en deze ga ik dus inbouwen in m'n pc. [i:f30129dcce]Mobo: MSI K7T Turbo Limitied Edition (VIA-KT133A) Processor: AMD Athlon 1000 Mhz (thunderbird) Geheugen: 640 MB SD-ram (kingston) HD: 80 GB 7200 rpm 8MB cache (maxtor)[/i:f30129dcce] nu was ik een beetje aan 't 'bladeren' op 't forum en kwam ik allemaal [b:f30129dcce]negatieve berichten [/b:f30129dcce]tegen over een [i:f30129dcce]combinatie van een MSI-mobo en Geforce 4 Ti4200 videokaart[/i:f30129dcce]? Heeft iemand [b:f30129dcce]ervaring[/b:f30129dcce] met de combinatie: MSI K7T Turbo LE en Geforce 4 Ti4200, want ik kom niet graag voor verrassingen te staan!!!! Als er dan eventuele problemen voor kunnen doen, hoe zijn deze op te lossen (BIOS flashen?)[i:f30129dcce][/i:f30129dcce]
Link naar reactie
als je dit topic wil stoppen moet je geen nieuwe berichten meer plaatsen :wink: jij zei dit [quote:4246355213]nu was ik een beetje aan 't 'bladeren' op 't forum en kwam ik allemaal negatieve berichten tegen over een combinatie van een MSI-mobo en Geforce 4 Ti4200 videokaart? [/quote:4246355213]ik geloof daar niks van, ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar dan wil ik die link wel eens hebben.
Link naar reactie
als het goed is heeft dit moederbord agp x 4 en ik laatsten geruchten gehoord dat er een paar series van msi met via chipsets van een paar jaar terug een fout in zaten heb zelf nog een k7t pro 2a liggen met een foute chipset. en volgens mij is dat moederbord van jou een van de vervolgen ervan dus jij zit net niet net wel met dat probleem en dat probleem heeft wel wel invloed op de agp maar ik heb zelf eigenlijks niks kunnen vinden op internet en ik heb er toen heel lang naar gezocht. en dat is al een anderhalf jaar terug en nu hoor ik ineens zomaar van die foute chipsets. dus ik heb weer zitten te zoeken maar nog niks kan vinden dus of jij of iemand anders er meer van weten zo ik en misschien hij er graag meer willen weten.
Link naar reactie
[quote:176256d9c4="zjarl"]ik geloof daar niks van, ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar dan wil ik die link wel eens hebben.[/quote:176256d9c4] in dit topic hebben ze het ook over een slecht presterende ti4200 op een msi mobo [url] http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61592&highlight=ti4200+k7t[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...