Ga naar inhoud

Red Dragon Gefeliciteerd


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik de afgelopen 48 uur wel wat beters had te doen dan op dit forum rondhangen 8) Een ieder die hier zijn felicitaties heeft gepost allemaal van harte bedankt (ook namens mijn vrouw :) ). Of er foto's komen weet ik nog niet, eerst maar even kijken of er een geschikt is voor op Internet. Ik ga 9 oktober op Huwelijks reis naar Egypte, ze hebben in dat 5 sterren hotel ook Internet dus niet meteen van de gelegenheid gebruik maken om alles te doen in het videokaarten forum waar ik een hekel aan heb ;)
Link naar reactie
[quote:ab11d357cc="Red Dragon"]Of er foto's komen weet ik nog niet, eerst maar even kijken of er een geschikt is voor op Internet.[/quote:ab11d357cc] Aaaah, één foto maar, pls! Ik wil nou wel eens weten hoe jij en je vrouw eruit zien :-). Ik meen dat ik ooit eens een stuk van je hand heb gezien ( :P :D ) toen je een 3d kaart vasthield op zo'n beurs (ofzoiets) in Duitsland. [quote:ab11d357cc]Ik ga 9 oktober op Huwelijks reis naar Egypte, ze hebben in dat 5 sterren hotel ook Internet dus niet meteen van de gelegenheid gebruik maken om alles te doen in het videokaarten forum waar ik een hekel aan heb ;)[/quote:ab11d357cc] Tsk, op een huwelijksreis ga je toch niet internetten ;-).
Link naar reactie
[quote:92ff110f5c="Hu'uruun"] Aaaah, één foto maar, pls! Ik wil nou wel eens weten hoe jij en je vrouw eruit zien :-). Ik meen dat ik ooit eens een stuk van je hand heb gezien.[/quote:92ff110f5c] Sjonge; alsof het een God is :lol: :lol: :lol: :lol: RD, als ik jouw was zou ik lekker anoniem blijven. Straks krijg je al die papparazzi's achter je aan. :(
Link naar reactie
[quote:1a2924d24c="spiderned"][quote:1a2924d24c="Hu'uruun"] Aaaah, één foto maar, pls! Ik wil nou wel eens weten hoe jij en je vrouw eruit zien :-). Ik meen dat ik ooit eens een stuk van je hand heb gezien.[/quote:1a2924d24c] Sjonge; alsof het een God is :lol: :lol: :lol: :lol: RD, als ik jouw was zou ik lekker anoniem blijven. Straks krijg je al die papparazzi's achter je aan. :([/quote:1a2924d24c] Stil is, jouw mening werd niet gevraagd ;-).
Link naar reactie
[quote:eda3cd1ebc="Muse"]:D Had ik het dus toch goed begrepen hè :wink: [/quote:eda3cd1ebc] Yeps jij had het goed gegokt van de week :) Ik wou het toen alleen nog niet gaan rondbazuinen. //Spiderned & Hu'uruun Ik moest bij jullie posts meteen aan Michaelangelo's "Creation of Adam" denken: [img:eda3cd1ebc]http://imagecache2.allposters.com/images/MCG/M725.jpg[/img:eda3cd1ebc] Hier is ook slechts de hand van God te zien. En ja, annoniem zijn is wel zo prettig. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...