Ga naar inhoud

Radeon 9700 vs Radeon 9800 SE


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje... Deze maand ga ik een geheel nieuwe computer aanschaffen, alleen ik heb nog men twijfels over de videokaart. Ik had besloten om voor de Radeon 9700 non Pro te gaan en hem over te klokken tot Pro waardes. Maar nu zag ik bij Maxpert de Radeon 9800 SE staan, de lichtere versie dus van de Radeon 9800 non Pro, voor 259 euro. De Radeon 9700 kost rond de 210 euro. Wat is nou de beste keuze voor een gamer die al ze spellen graag in hoge resoluties met FSAA wilt spelen? Om die 50 euro maal ik niet zoveel dus ik wil alleen weten wat de beste keus is voor hetgene wat ik ermee wil doen. De videokaart moet in hetvolgende systeem komen: Abit NF7-S Rev 2.0 AMD Athlon XP 2500+ Twinmos Dual-Channel 512Mb DDR 2* PC3200 Maxtor 80 GB Liquid Bearing Dit alles in een Chieftec Bigtower met een 360 Watt voeding van Chieftec. Gr Roy
Link naar reactie
Wie weet is er straks met de 9800SE weer leuke dingen te doen. Net zoals bij de Radeon 9500. In principe is de kaart nl gelijk aan de gewone Radeon 9800, alleen is er wat uitgeschakeld. Als wat slimmerikke weer software of soldeer truckjes ontdekken omdat weer aan te zetten ???? Maar aan de andere kant, het is natuurlijk niet voor niks uitgezet op die kaarten, grote kans dat je dan problemen krijgt. Persoonlijk zou ik voor zekerheid gaan en de R9700 kopen !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...