Ga naar inhoud

Deur Samsung WF-J1454V2 wil niet meer op


Aanbevolen berichten

Hallo, Plots wil de deur van mijn Samsung WF-J1454V2 niet meer open. Het lampje van deurslot blijft branden, ook als ik langer dan 3 minuten wacht. Er staat geen foutmelding op het display en kinderslot is niet ingeschakeld. Wie weet een oplossing? Alvast bedankt, Coby Het probleem is al opgelost. Het slot bleef hangen.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
mag ik vragen hoe jullie hem los hebben gekregen? Mijn Samsung WF-j1454V2 blijft ook vast zitten, ook blijft bij mij het lampje branden van deurvergrendeling was dit bij jullie ook het geval? Heb ondertussen de afgelopen 2 dagen meerdere programma\\\'s gedraaid het vuilwaterfilter schoongemaakt enz. ik hoor het erg graag van jullie, alvast bedankt! gr Luwe
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Staat er nog water in de machine? Zo ja dan mag hij niet open. Laat hem eerst helemaal leeg lopen via het slangetje naast de filterdop (achter de klep). Probeer het dan nog eens. Wil hij dan nog niet open verwijder dan het bovenblad. Je kunt nu met je hand tussen front en kuip door. Probeer met je vingers wat te frutten aan het slot en probeer gelijktijdig de deur te openen. Als hij dan open is controleer de pen aan deur zijde af alles vast zit en de deur niet scheef hangt of veel speling heeft. Controleer de https://www.europart.nl/samsung-dc64-00653a-deurrelais-dc6400653a-wfj1454-wf7602-wasmachine-04055042 zelf op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...