Ga naar inhoud

Kan geen spellen spelen....


Aanbevolen berichten

Ik kan geen nieuwe onderwerp aanmaken bij een andere Subtopic, dus heb ik maar bij videokaarten en monitoren gedaan. Ik krijg een foutmelding bij het spelen van Warcraft III en Frozen Throne. Dit is het: [code:1:ce8a12fdc8]'' This application has encountered a critical error FATAL ERROR! Program: c:\warcraft iii\war3.exe Exception: 0xC0000005(ACCESS_VIOLATION) at 001B:1D1C4E86 The instruction at 0x1D1C4E86 refenced memory at 0X00000000 The memory caould not be read ''[/code:1:ce8a12fdc8] Specs: Abit NF7s rev 2.0 AMD XP 2500+ Barton Corsair PC 3200 CAS 2.5 Radeon 9700 NP + Zalman koeler 120 GB Maxtor 8 mb cache Ik heb niet OC'd. En ik heb Catalyst 3.4, 3.5 en 3.6 geprobeerd. Ik kan wel een 3Dmark2001 laten lopen. Of heeft dat nix met elkaar te maken?
Link naar reactie
Ja ik heb de readme gelezen van WC, maar kon niet echt wat vinden. Nee het ligt niet aan WC alleen. Als ik andere spellen speel zoals Colin McRae Rally 3, start ie hem op en sluit zomaar weer af en krijg ik een foutmelding. "Colin McRae Rally 3 has encountered a problem and needs to close." Ik krijg dit bij elke originele spel..... :( Maar gekraakte spellen doen het weer wel. :evil:
Link naar reactie
[quote:193ebd891c="CoolKid"]Ja ik heb al gegoogled. Kwam op 1 forum terecht. En veel mensen hebben dezelfde probleem. Maar daar gaat het alleen maar om WC. Andere spellen doen het wel bij hun.[/quote:193ebd891c] "andere spellen" Is wel een ruim begrip natuurlijk. Als meerdere mensen 't hebben, én hetzelfde probleem.... hmm, ligt het niet aan falende hardware. Drivers of puur de software zelf dus. Hopelijk kan iemand anders je verder helpen... ik zit vast met de gelimiteerde kennis die ik heb... sry
Link naar reactie
Nou het is een beetje opgelost. Ik kan nu tenminste andere spellen spelen zoals Mafia, Battlefield 1942. Maar ik kan nog steeds niet Warcraft spelen en Colin McRae Rally 3. Ik heb wel gegoogled met die foutmelding. En dit is de enige wat ik kon vinden. http://www.nocrash.com/ncbbs/msgs/2671.shtml Heeft iemand misschien een enige idee'tje hoe je dit kan oplossen??? Of heeft iemand hier die foutmelding ook???
Link naar reactie
[quote:8748217b95="CoolKid"]Nou het is een beetje opgelost. Ik kan nu tenminste andere spellen spelen zoals Mafia, Battlefield 1942. Maar ik kan nog steeds niet Warcraft spelen en Colin McRae Rally 3. Ik heb wel gegoogled met die foutmelding. En dit is de enige wat ik kon vinden. http://www.nocrash.com/ncbbs/msgs/2671.shtml Heeft iemand misschien een enige idee'tje hoe je dit kan oplossen??? Of heeft iemand hier die foutmelding ook???[/quote:8748217b95] Nouja, Ligt dus écht aan WC i.c.m. een ander softwarematig onderdeel. Had je naar beneden op die pagina gekeken? Alle gerelateerd aan 'geluid'. Staan ook een paar oplossingen bij van sommige mensen z.a. uninstall van nimo-codec, audiodrivers updaten etc... suc7
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...