Ga naar inhoud

verschil van overclockings proggies


Aanbevolen berichten

eejz all Zit er verschillen kwa overclockings manier in overclockings proggies. Ik heb de bios geflash met 97npclub.bin met rade overclockt naar 325/ 310 (zwarte strepen) wel heb ik een omega 2.4 driver opgezet. Bios geflasht met standaard pro waarde ( 978004P.bin), even ging het goed halve wegen 3dmark 2001se weer zwarte strepen :x Eigenlijk had ik de moed opgegeven dat deze een pech kaart zou zijn en dat ik die Zalman vga cooler voor nops heb opgezet :cry: . Toch heb ik rivatuner gedownload en de bios 97npclub.bin voor club3d kaarten terug geflash. Heb bij rivatuner nu de waarde 327/310.5 staan en het loopt als een trein. Goede score bij 3dmark01SE en een score van 4775 bij 3dmark03 :D . Ga loop van de week hem verder overclocken. Wel vreemd dat het bij de ene proggie het wel doet en bij de andere niet weet iemand een uitleg hierover ?. Zo zie je maar dat je de moed niet moet opgegeven en gewoon moet puzzelen
Link naar reactie
Wat voor overklok programma gebruikte je voor rivatuner dan? Ik zelf heb alleen ervaring met Powerstrip, rage3dtweaker en Rivatuner, rivatuner gebruik ik altijd. Ik denk dat de overklok tools verschillende manier van aansturingen hebben, rivatuner heeft er voor de nvidia kaarten zelfs al 2. voor ATI kaarten 1.
Link naar reactie
Ik gebruik nu rivatuner voor de duidelijkheid als overclockings proggie Ik ben verder gaan overclocken met rivatuner,nu draait mijn club3d Ati 9700 op 364 core 310 memory. Deze snelheid heb ik never nooit voor elkaar gekregen met die overclockings proggie die bij de omega driver bij zit en een andere proggie die te downen was via de FAQ. Ik ben begonen met een 3dmark03 score van 2899 en nu heb ik een score van 5050 met omega driver :lol: (al is die roddel dat ATI en NVIDIA de driver zo hebben gemaakt voor hoge 3dmark03 score) Ik heb het idee dat die kaart meer kan en ga het maxi eruit halen. Ik wil met dit forum zeggen dat je niet snel de moet moet opgeven want sommige proggies overclocken makerlijker dan andere. ( mijn mening).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...