Ga naar inhoud

refreshrate vraagjes monitor


Aanbevolen berichten

Beste mensen Ik wil een 19 of 21 inch CRT kopen Ik heb er technisch niet zoveel verstand van. Wel ben ik erg kritisch wat betreft beeldkwaliteit. ben me via allerlei bladen en fora en ook de Faq's hier ( bedankt voor het opstellen daarvan overigens!)aan het orienteren. Door de bomen zie je het bos vaak niet meer. Binnen elk merk en inch monitor heb je ook nog weer tientallen soorten. Ik begrijp dat vooral de refreshrate erg belangrijk is. daarover heb ik een aantal vragen: 1. Wat is nu per resolutie het minimum voor een goed beeld.? 2. Verder zie ik soms 'verticale 'en 'horizontale' refrehrate staan , maar vaak is dat niet apart gespecificeerd. Hoe zit dat? 3. Ik heb een NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 videokaart. Kan ik daar wel een 19 of 21 inch monitor op een voldoende refreshrate mee aansturen? 4. verder vraag ik me af wat nu de aansluitmogelijkheden betekenen als 'BNC' en 'D-Subsinc'? Ik heb ( naar mijn idee) een normale aansluiting van zo'n 15 pins connector..
Link naar reactie
[quote:99c191bb9a="Henk."]Ik begrijp dat vooral de refreshrate erg belangrijk is. daarover heb ik een aantal vragen: 1. Wat is nu per resolutie het minimum voor een goed beeld.? [/quote:99c191bb9a]Het is meestal; hoe hoger, hoe beter. Vanaf 75Hz heb je lekker rustig beeld, het is trouwens ook meer persoonsgebonden. 5jaar geleden zat je nog tevreden achter 50Hz, als je de nu achter zit, krijg je waarschijnlijk last van je ogen. aan een refreshrate ga je wennen. [quote:99c191bb9a="Henk."]4. verder vraag ik me af wat nu de aansluitmogelijkheden betekenen als 'BNC' en 'D-Subsinc'? Ik heb ( naar mijn idee) een normale aansluiting van zo'n 15 pins connector..[/quote:99c191bb9a] http://impnl.tradedoubler.com/imp/iframe/56476/122399 http://www.pcare.nl/nl/pg_9.html
Link naar reactie
dank voor je reactie de eerste link is volgens mij een foutje.(!?) en op de tweede vind ik geen antw op mijn vraag: [quote:b4b457b7e2]4. verder vraag ik me af wat nu de aansluitmogelijkheden betekenen als 'BNC' en 'D-Subsinc'? Ik heb ( naar mijn idee) een normale aansluiting van zo'n 15 pins connector..[/quote:b4b457b7e2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...