Ga naar inhoud

harde stijve wasgoed


linda-45

Aanbevolen berichten

Ik heb een miele boven lader. Als ik de was eruit haal is het heel stijf en hard. Verschillende wasmiddelen en wasverzachters gebruikt. Ook verschillende standen centrifugeren maakt geen verschil, ook niet als ik het wasmiddel of wasverzachter op het wasgoed doe. Mijn vraag is : waar kan dit aan liggen
Link naar reactie
Graag het volledige type nummer. Als je wasgoed \"hard\" is dan heb je of een extreem hoog kalk gehalte in het water, of er blijft wasmiddel achter of de machine word niet warm. Neem eens een gewassen \"hard\" wasgoed en doe dit in een emmer met warm water en roer dit goed rond. Komt er dan zeep vrij? Zo ja dan gebruik je veel te veel wasmiddel of de machine is niet warm geweest. Laat de machine eens een 95 graden was draaien zonder wasmiddel en wasgoed. Word de buitenkant nu warm? Hij lost nu ook de oude zeepresten op. Branden/knipperen er lampjes die dit anders niet doen? Staat er een foutcode in het display (indien aanwezig). Spoelt de machine wel en gaat hij ook wel centrifugeren op de maximale snelheid?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...