Ga naar inhoud

3dmark filmpjes?


Aanbevolen berichten

[quote:2d880ef069="rickNLWL"]Ik zat ergens te lezen dat je met directx sdk9 ofzo?op een geforce 4 ti de natuur in 3dmark03 kan laten zien.Klopt dat en hoe?[/quote:2d880ef069] Nee dat kan niet, " test 4: Mother Nature " van 3dmark '03 is alleen te zien met een DirectX 9.0 Compliant kaart. (zie FAQ). Je kan met een GeForce 4 ti wel de demo zien en in de demo is een stukje te zien van de Mother Nature test
Link naar reactie
[quote:6985e0bd9b="Red Dragon"]Je kan met een GeForce 4 ti wel de demo zien en in de demo is een stukje te zien van de Mother Nature test[/quote:6985e0bd9b]zeker weten?? ja ik weet het niet zo goed meer is al een tijdje geleden dat ik een 3dmark 2003 benchmark heb gedaan met de geforce 2 :P want volgens mij zei hij toen namelijk dat ik een directX 9 Compliante kaart nodig had, maar dat weet ik niet zeker. ook omdat jij nu zegt dat het wel kan
Link naar reactie
Nee ik weet het niet zeker, sterker nog ik lul maar wat. Als ik wat post post ik altijd dingen waar ik sterk aan twijfel en die erg plausibel zijn, dat is makkelijk want dan kom ik niet geloofwaardig over. [quote:333d493951] Requirements Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter that has 32MB of memory and is fully DirectX®7.0 compliant. [b:333d493951]DirectX 8.0 compliant graphics adapter to run the demo[/b:333d493951] and all but 4 of the benchmarks [/quote:333d493951]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...