Ga naar inhoud

wasmachine trommel kapot door muntstuk


picosammy

Aanbevolen berichten

heb en jaar een indesit wasmachine met drie jaar garantie nou mooi niet indesit zeg op de trommel zit geen garantie nou ben ik mooi uit de branding door dat er een muntstuk perongeluk is mee gewassen is heel die machine kapot van een jaar oud had er voor een bauwknecht jaren meegedaan kwam ook wel is een muntstuk tussen nooit trommel van kapotgegaan monteur kom zeg kost 296 euro om het telaten maken ik schrok mij rot dit doe je toch niet expres een munt meewassen ik zei hebm ik wil nooit geen indesit meer heb er zo,n spijt van dat ik dat ding gekocht heb ik raad iedereen af om een indesit tekopen er zit nergens garantie op ja tot de buitendeur meer niet ik heb het bij neckermann gekocht toen zei die bel hun maar voor een oplossing heb ik gedaan en nu afwachten ze gingen indesit bellen en ik wachten maar hoelang weet ik niet misschien hoor ik er helemaal niks meer van want die monteur zei eigenschuld dikke bult en je heb garantie waar voor heb je garantie en ik zit nu mooi zonder.
Link naar reactie
Je noemt geen typenummer maar op de gehele machine zit garantie. Als er een muntstuk in komt kan de machine beschadigen dat klopt. Merk maakt dan absoluut niet uit. Meestal gaat er niets defect maar als hij rechtop komt te staan tussen kuip en trommel trekt hij een groef of slaat er een deuk/gat/scheur in. Of hij trekt het verwarmings element kapot. Neckermann is je leverancier, met hun moet je proberen iets te regelen. Met Indesit heb je niets te maken.
Link naar reactie
heb een wasmachine gekocht bij neckermann een indesit ibw6143. ga mijn was doen ga goed de tweede draai lig water op de grond de derde draai pak water en kom onder de wasmachine weer uit ik neckermann gebeld die verwezen mij door naar indesit ik een afspraak gemaakt kom gisteren monteur ik zei hem ik heb twee bulten in de trommel en ik vond een stuk plastiek van onder de wasmachine vandaan hij kijk in de trommel en zei o trommel kapot je heb geen garantie ik heb van neckermann drie jaar garantie hij voel onder de machine en haal er een munt stuk uit en zei dat is de oorzaak en er was een rib afgebroken hij zei je moet bij neckermann zijn en reparen kost je 296 euro ik neckermann weer bellen die zei we nemen contact op met de fabriekant en ik zou nog wel iets horen nou wanneer weet ik niet de monteur zei eigen schuld dikke bult je doe toch niet expres een munt in je machine nu zit ik met een kapot machine twee weken en geen oplossing.
Link naar reactie
hoe en op welke manier kan ik dan toch een nieuw machine krijgen van neckermann of anders een ander merk met bij betaling want het liefs wil ik geen indesit meeralles is van plastiek zelfs achter de manchet is van plastiek en de deur ook die bauwknecht die ik had had metale ribben nooit iets mee gehad 8 jaar mee gedaan koste 500 euries.en bedankt harry ik hoop iets van u tehoren op zede reactie van mij.
Link naar reactie
Als Neckermann je niet tegemoed wil komen omdat de monteur van Indesit aangeeft dat de machine lek geslagen is door een muntstuk houd het op. Je kunt Neckermann bellen/mailen maar ik denk dat je weinig kans hebt. Laat en monteur uit de buurt komen en laat die een onafhankelijke conclusie trekken, dit kost je wel voorrij kosten maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...