Ga naar inhoud

op langzame computer


Aanbevolen berichten

ik denk dat een 9500 een beetje hoog gegrepen is, maar het kan wel. maar ik zou het niet doen, behalve als je van plan bent over een tijdje een hele nieuwe pc te kopen. wat voor videokaart zit er nu in? een radeon 7500 past er wel "redelijk" goed in. ik zou iig een extra geheugen reepje erbij doen :wink: edit: je moet natuurlijk ook een agp slot hebben :lol: 8)
Link naar reactie
een celly 400 icm met een Radeon 9500 is wel een beetje erg over the edge vindt ik persoonlijk... als je toch redelijk wilt gamen, zal je CPU de bottleneck nu al zijn, dit zul je niet kunnen oplossen door er een supersnelle VGA kaart bij te drukken. wat zijn de doeleinden van je systeem dan? gamen? office? als je meer op gamen aangaat, zou ik eerder ook eens kijken of er een snellere CPU inkan, en dan eens gaan kijken naar een goeie VGA kaart..
Link naar reactie
ben ik weer dus een ati radeon 7000 of 7500 zou er wel in passen? ik heb op het moederbord boekje gekeken en er past een pentium 3 550 mhz op. blijft idd eeen beetje langzaam maar hij hoeft niet zulke hoge spellen te kunnen draaien. maar ik weet niet waar ik die processor kan halen en dat reepje geheugen ook niet maar ik weet ook niet, is het wel verstandig om zo veel geld in zo'n oude pc te gaan pompen? nou in iedergeval bedankt voor de reactie groeten christiaan
Link naar reactie
Als je bij mobo forum de zoek machine gebruikt dan zou je een cheepo upgrade kunnen doen; ik dacht de ECS K5??? die kan DDR geheugen aan maar ook de dimmen van jouw. Stop er dan een AMD XP in en een ATI en je kan weer voort, (je hebt 64 MB) dus vervan die direct maar door pakweg 256 MB DDR geheugen. Hoeveel geld wil je besteden ?
Link naar reactie
[quote:64580f78df="turbulence"]gewoon SDram neem ik aan. dit is gewoon nog wel in de handel, je hoeft er iig niet de antiekbeurzen op na :wink: ok ja ik had het ook al zien liggen bij een paar winkel op internet en bij tweakers maar goed zoals bosje al zegt, geef eens aan wat het ongeveer mag kosten, misschien kunnen we dan een leuk alternatief maken..[/quote:64580f78df] nou eigenlijk niet meer dan 120 euro dus daar kan ik misschien net die cpu en ram voor kopen en een geforce 4 mx denk ik. groeten christiaan
Link naar reactie
[quote:c7392c1ed4="het orakel"][quote:c7392c1ed4="turbulence"]gewoon SDram neem ik aan. dit is gewoon nog wel in de handel, je hoeft er iig niet de antiekbeurzen op na :wink: ok ja ik had het ook al zien liggen bij een paar winkel op internet en bij tweakers maar goed zoals bosje al zegt, geef eens aan wat het ongeveer mag kosten, misschien kunnen we dan een leuk alternatief maken..[/quote:c7392c1ed4] nou eigenlijk niet meer dan 120 euro dus daar kan ik misschien net die cpu en ram voor kopen en een geforce 4 mx denk ik. groeten christiaan[/quote:c7392c1ed4]jah dat is een mooie uprgrade, (vergeleken met van je nu hebt dan :roll: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...