Ga naar inhoud

Hercules ATI Radion 9000 PRO 128 DDR TV-out Probleem


Aanbevolen berichten

Hallo mensen , ik zal waarschijnlijk een bekend probleem hebben , maar heb in de FAQ nagelezen maar heb helaas voor deze kaart geen oplossing kunnen vinden. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe , want ik heb zwart/wit beeld met deze kaart onder Windows XP. Ik heb diverse standaardinstellingen geprobeerd maar het lukt totaal niet :-? . Help mij?!
Link naar reactie
Staat hij misschien als nstc ingesteld (of hoe je dat amerikaanse tv systeem noemt begint in iedergeval met een N) Dan moet je hem instellen als PAL (B/G). En dan is het als het goed is opgelost. ALs je niet kan vinden moet je het programmatje TvTool eens proberen, daarin akn je heel veel instellen. Scenic20
Link naar reactie
Dat weet ik niet, misschien moet je dat even nakijken op de website van TvTool, maar kun je in de driver ook niet instellen of hij een pal of ntsc beeld moet geven? Volgens mij werkt het wel op een ati chipset, ik heb het wel eens op mijn laptop gebruikt en daarin zit een ati mobility radeon 340. Maar ik kan me vergissen en het een ander programma was. Ik kan overigens in mijn ati driver wel de tv out instellen tussen pal en ntsc.
Link naar reactie
[quote:6c11e3cb5a] Dat weet ik niet, misschien moet je dat even nakijken op de website van TvTool, maar kun je in de driver ook niet instellen of hij een pal of ntsc beeld moet geven? Ik heb even gekeken maar heb heel veel instellingen geprobeerd (onder Windows XP installeerd hij zeer veel opties om uit te kiezen qua tv-instellingen) maar heb verschillende Pal versies geprobeerd maar het beeld blijft zwart/wit :-? Ik zal anders dat TV-tooltje eens downloaden hopen dat dat werkt [/quote:6c11e3cb5a]
Link naar reactie
Offtopic: Je hebt volgens mij iets verkeerd gedaan, je hebt jouw antwoord in de quote gezet die je van mij hebt gemaakt, zo is het een beetje onduidelijk. :-? Wat voor een kabel gebruik je eigenlijk composite of S-Video? Anders misschien een ander model gebruiken, misschien geeft i dan wel kleur Ik heb zo'n zelfde iets trouwens ook met de tv-out op mijn digitale camera. Als ik die op mijn tv gebruik dan blijft het beeld ook zwart wit en als ik het op de tv in de huiskamer doe is het wel gewoon kleur. (Camera is een HP/Pentax C618 2,1Mpixel) Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...