Ga naar inhoud

Jullie mening over deze monitor


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe monitor te kopen maar moet wel aan een paar voorwaarden voldoen, namelijk: Moet minimaal 17" zijn Zwarte behuizing of hoe je dat ook noemt bij monitors en hij mag tussen de €80 en €90 gaan kosten (daarom wil ik ook een tweedehands) Nu heb ik deze monitor gezien voor €65 en ik wil weten of dit een goede monitor is (voor dat geld) [img:c94b74e156]http://static.marktplaats.nl/fotos/hardware/monitoren/37512.jpg[/img:c94b74e156] [url=tp://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=psg1MIGR-4DJKB7]IBM G74[/url]
Link naar reactie
Ja ok... Ik wil m voornamelijk gaan gebruiken om games te spelen en gewoon wat dingetjes voor school (IT Mediaproductie) Ik heb wel gelezen dat als je een Radeon 9700 koopt (wat ik dus van plan ben) je minimaal een goede 17" nodig hebt. En de rest van mn computer onderdelen is ook zwart dus een zwarte monitor die daarbij past zou handig zijn. Het gaat me eigenlijk gewoon om een redelijke beeldkwaliteit (anders had ik nog niets aan die Radeon 9700 :P ) en dus die zwarte kleur.
Link naar reactie
Dat zou ik ook willen, maar mn fincanciele status werkt niet echt mee :P ... Ik dacht zo, ik zorg gewoon dat ik nu een redelijke monitor heb, en als ik mn systeem eenmaal klaar heb, sparen voor een goede 19" (ik wil gewoon nu alvast vooruit kunnen met wat ik heb, ipv nog een paar maanden te moeten wachten tot ik eindelijk een monitor kan betalen :wink: )
Link naar reactie
eerst wil je dit [quote:a1a192c638="Wizz15"]Ja ok... Ik wil m voornamelijk gaan gebruiken om games te spelen en gewoon wat dingetjes voor school (IT Mediaproductie) Ik heb wel gelezen dat als je een Radeon 9700 koopt (wat ik dus van plan ben) je minimaal een goede 17" nodig hebt. En de rest van mn computer onderdelen is ook zwart dus een zwarte monitor die daarbij past zou handig zijn. Het gaat me eigenlijk gewoon om een redelijke beeldkwaliteit (anders had ik nog niets aan die Radeon 9700 :P ) en dus die zwarte kleur.[/quote:a1a192c638] en dan zeg je dit [quote:a1a192c638="Wizz15"]Dat zou ik ook willen, maar mn fincanciele status werkt niet echt mee :P ... Ik dacht zo, ik zorg gewoon dat ik nu een redelijke monitor heb, en als ik mn systeem eenmaal klaar heb, sparen voor een goede 19" (ik wil gewoon nu alvast vooruit kunnen met wat ik heb, ipv nog een paar maanden te moeten wachten tot ik eindelijk een monitor kan betalen :wink: )[/quote:a1a192c638] dit kan dus gewoon niet allebei voor die prijs heb je gewoon geen goed monitor (naar mijn mening dan) ik weet niet wat voor monitor je nu hebt, maar als die erop past, zal ik dat gewoon zo laten en gaan sparen voor een goeie 17 of 19 inch
Link naar reactie
Ik heb nu een 14" die nog maar net 800x600 aankan in 16 bit op 60Hz :roll: dus alles is beter dan wat ik op dit moment heb aangesloten :lol: En daarom vroeg ik ook of t een goede 17" was want er zijn mensen die dus veeeel te weinig vragen voor hetgeen wat ze hebben, omdat ze er gewoon vanaf moeten om de een of andere reden... Ik moet gewoon een monitor hebben waar ik dus alvast mee vooruit kan (af en toe spelletje en zo, en waar ik dus geen koppijn van krijg als ik er maar even aan zit :P) ik dacht het is geen al te slechte monitor naar mijn mening, maar ik vraag het nog ff voor de zekerheid :D
Link naar reactie
[quote:546acdadcd="Wizz15"]Ik heb nu een 14" die nog maar net 800x600 aankan in 16 bit op 60Hz :roll: dus alles is beter dan wat ik op dit moment heb aangesloten :lol:[/quote:546acdadcd]oke ik geef je groot gelijk, :lol: koop een goedkoop moniter en sluit die een tijdje aan. ik zal daar niet teveel eisen aan stellen, gewoon een simpel monitor, maar verwacht dan niet een mooi beeldkwaliteit. ook zal ik niet zoeken naar een zwart monitor, want wat is dat nou weer voor onzin. gewoon 1 van de goedkoopste die er is, maar oke dat zal deze wel ongeveer zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...