Ga naar inhoud

geforce 440 mx


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Allereerst wil ik even zeggen dat ik echt geen verstand heb van die kaarten :oops: Ik heb navraag gedaan welke kaart ik moet hebben voor mijn pc , wat de kaart die er in zat was erg laag of zo en ook de kleuren zijn erg donker Dus ik heb me laten vertellen wat ik moest doen en ik krijg tehoren een andere videokaart er in doen heb ik gedaan. de geforce 440 Maar ik merk er niks van dat er een andere kaart in zit de kleuren blijven donker Heeft iemand een GOED antwoordt voor mij wat ik kan doen . :cry: Bedankt Jan
Link naar reactie
Heb je toevallig niet vergeten de monitor wat lichter te zetten?? Ik weet anders namelijk ook niet wat het is, je kan dan wel in de settings je scherm wat lichter zetten en per kleur aangeven hoeveel rgb (rood, groen en blauw) er weergegeven moet worden op het scherm. Dus doe je meer rood dan blauw dan zal je scherm wat meer paarsig worden bij het weergeven van blauwe kleuren. Als je alles dan minder zet, dan worsdt het als het goed is donkerder, maar dat moet je maar zelf een beetje aan kloten, want dat zou ik niet zo snel weten.
Link naar reactie
Of dit beeldscherm op een andere pc. Maar inderdaad, beelschermen worden fletser en donkerder naarmate ze verouderen. Shadowmask monitoren hebben sowieso een vrij lage helderheid. Als je een andere gaat kopen, kun je eens kijken naar een high brightness diamondtron buis. Staat ook wel in de FAQ trouwens.
Link naar reactie
Je kan je monitor vrij simpel testen. Veel monitoren hebben een zogenaamde zelftest. deze krijgt je te zien als je de monitor kabel uit je pc haalt maar de monitor wel aan laat staan. Meestal krijg je dan een schermpje met "check signal cable" met kleuren. Of druk op je OSD menu knopje als de monitor kabel eruit is. Heb je hier ook donker beeld dan is het vrijwel 100% zeker dat je monitor het probleem is. Controleer ook even of je monitor de optie "restore to defaults" heeft (deze vind je ook in je OSD van je monitor) als die aanwezig is kan dit ook nog wel eens een oplossing bieden. Mocht je monitor niet het probleem zijn, kijk dan eens het kleurenschema in windows na (vind je onder je beeldscherm instellingen, geavanceerd) Succes ermee :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...