Ga naar inhoud

Bosch verwarmt niet meer


Judith-3

Aanbevolen berichten

Ik heb een Bosch Aquanoom 1400 van een jaar of tien oud. Nu heb ik gemerkt dat hij niet meer verwarmt tijdens het wassen. Moet er een nieuw verwarmingselement in? Waar koop ik dat en wat kost dat? En is dat nog de moeite waard voor éen 10 jaar oude machine? Of zou het ook een ander probleem kunnen zijn dan het verwarmingselement? Kortom: Wat kan ik nu het beste doen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
Losse draadjes zijn er helaas ook niet. Zou het misschien het staafje zijn dat in het verwarmingselement gestoken zit? Hoe kun je controleren of dat nog goed werkt? Eerlijk gezegd ga ik er al een beetje van uit dat het apparaat niet meer te redden is en ben ik aan het kijken naar een andere. Of is dat niet terecht? In elk geval heel erg bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
@ Wikke: Zelfde type nummer? Graag volledige type nummer wat in de deurrand staat. Branden / knipperen er lampjes die dit anders niet doen? Staat er een code in het display (indien aanwezig). Het element zit bij de meeste modellen aan de voorzijde, hoe je daar bij kunt komen is niet bij alle type\'s het zelfde.
Link naar reactie
Hallo Harry, Echt geen foutcode, de wasmachine draait gewoon en in het venster is de resttijd te zien. We wisten niet waar we de multimeter aan vast moesten maken bij dat staafje. @Wikke: Hier staat goed beschreven hoe je bij het verwarmingselement kunt komen: http://www.onlineonderdelenshop.nl/blog/het-vervangen-van-het-verwarmingselement-van-uw-bosch-wasmachine/ Om hem door te meten, hoef je hem er niet uit te halen. Mocht bij jou wel het element stuk zijn, dan heb ik er hier eentje liggen voor je.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...