Ga naar inhoud

Hercules radeon 9200pro goede keus?


Aanbevolen berichten

Is dit een goede keus voor € 189 Ik wil niet al te veel spellen spelen op mijn pc, maar de spellen die ik wil gaan spelen moeten er eigenlijk wel goed uit zien. En dat doen ze met mijn 64Mb geforce 2 mx400 niet meer. Aangezien ik niet echt 'super' thuis ben in videokaarten (heb meer verstand van andere dingen) wil ik jullie mening graag weten.
Link naar reactie
ja...maar die radeon 9500 en 9700 zijn van club3d. Nou heb ik mij eens laten vertellen dat de chipset van een merk bepalend zijn voor de prestaties. met andere woorden een geforce fx5600 van asus is beter dan een geforce fx club 3d. is maar een voorbeeld hoor... maar klopt dit? van degene van wie ik dat heb zei ook dat hercules en ati de betere chipsets hebben... (oh ja...wat een k@*-^&l avater....don't take it hard feyenoord kampioen!)
Link naar reactie
misschien is hercules iets beter, maar dat rechtvaardigd niet het prijs verschil. club3d laat gewoon reference kaarten bakken in het oosten, en die zijn gewoon goed. Een club3d 9700 is superieur aan een hercules 9200 Pro !! ps. de club3d service is prima, vorige week een mailtje gestuurd via de website met een vraag, binnen het uur antwoord, topper (en ik heb niet eens een club3d kaart) ;)
Link naar reactie
[quote:aa58b88ec8="hjs"]misschien is hercules iets beter, maar dat rechtvaardigd niet het prijs verschil. club3d laat gewoon reference kaarten bakken in het oosten, en die zijn gewoon goed. Een club3d 9700 is superieur aan een hercules 9200 Pro !! ps. de club3d service is prima, vorige week een mailtje gestuurd via de website met een vraag, binnen het uur antwoord, topper (en ik heb niet eens een club3d kaart) ;)[/quote:aa58b88ec8] Ik sluit me volledig aan bij de wijze woorden van HJS Klopt precies wat hier staat. Club-3d is indentiek aan de standaard reference ATI radeon kaarten. gelukkig heb je dan ook een Club-3d radeon 9700 gekocht, prima keuze
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...