Ga naar inhoud

Diamond multi mediakaart in IBM computer


Aanbevolen berichten

Ik heb een IBM pentium 3 komputer. Voor zover ik het kan zien met een Diamond multi mediakaart met Savage4 driver. Het geluid is volgens mij op het VIA moederbord geintregreerd. Deze komputer heb ik opnieuw geinstalleerd met de Savage4 driver. Beeldscherm doet het prachtig, maar het geluid krijg ik maar niet aan de praat. Bij apparaat beheer staat PCI multimedia audio Device en PCI universal sereal bus onder het vraagteken. Wil ik een spel spelen dan geeft hij ook aan dat er geen geluidskaart is geinstalleerd. Wie kan mij alsjeblieft helpen (ik weet niet zeker of dit in de forum of van moederbord moet) Alvast bedankt :evil:
Link naar reactie
Nou, je hebt al uitgevonden dat het een VIA moederbord is. Nu je OS en moedebord-type nog... Hebben we wel nodig willen we je enigzins kunnen helpen. Anders krijg je alleen maar reacties dat je de drivers moet installeren... :wink: Je zegt:[quote:0181ff3e26="Dunja"]maar het geluid krijg ik maar niet aan de praat[/quote:0181ff3e26]Wat heb je allemaal al geprobeerd? Dan geven we geen opties die je al geprobeerd hebt... Maar goed, op het moment dat een stuk hardware met een vraagteken in je hardware-overzicht komt te staan, dan is er iets niet goed. Als je daar de eigenschappen van opvraagt dan krijg je meestal ook de reden te zien. In dit geval herkend Windows het waarschijnlijk niet en moet je inderdaad nog de drivers installeren. Greetz!! P.S. waarschijnlijk moet dit inderdaad in het moederborden-segment, of misschien zelfs wel onder multimedia.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...