Ga naar inhoud

Wat doe ik verkeerd?


Aanbevolen berichten

Sjee, zie ik al die 3D mark uitslagen van you guyes en denk ik gelijk, wat die ik fout dan. Ik heb een MSI 465 PE moederboord met een 2.8 P4 processor (800 FSB) en 512 intern geheugen (DDR 400 MHZ) Daarbij een MSI geforce 4 TI 4200 128 mb (mem.clock 513 // core clock 250) en ik scoor toch niet hoger dan 10990 3d marks. (1024x768x32) Wat doe ik fout, moet ik iets aan of uitzetten ofwa?? Moet toch beter kunnen? O ja, ik werk met windows xp proff!
Link naar reactie
Je kan je 3d kaart nog proberen te overklokken. Ook de FSB van je processor verhogen heeft veel invloed. De 3D Mark 2001 games zijn namelijk nogal FSB afhankelijk... Verder is denk je 3D kaart de bottleneck, met jouw systeem zou ik naar een Ati Radeon 9700 (PRO) of anders een 9800 kijken... Post ook even de link, daar kan je vaak ook aan zien of er iets mis is ofzo.
Link naar reactie
Hu'uruun heeft gelijk. Je kaart vervangen zou een hoop schelen in je systeem. Hiervoor had ik een Gforce 3 ti200 (in dit systeem 2,4 Ghz) en scoorde ik daar 103xx mee. Nadat ik er een Radeon 9700 in had zitten schoot ik omhoog naar de 17300. Wel is alles dan redelijk ge'OC'ed (kijk maar in mijn 2003 sig...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...