Ga naar inhoud

Clone functie bij gebruik 2 beeldschermen RADEON 9700PRO


Aanbevolen berichten

Beste forum gebruikers, Ik heb de faq doorgelezen helaas wordt daar geen antwoord gegeven op mijn vraag. Ik gebruik de Gigabyte Maya 2 Radeon 9700PRO kaart. Heb hier via een dvi-vga dongle (meegeleverd) mijn tweede beeldscherm op aangesloten. Opzich werkt dit prima na wat geklooi met instellingen gebruik ik mijn ene beeldscherm nu als een soort interactieve jukebox en mn andere scherm voor de gewone dingen. Als ik met mn muis door de linker rand van mijn beelscherm ga kom ik op het andere scherm dit werkt dus prima. Nu echter het probleem. Ik zou graag de clone functie aan het werk krijgen (op beide beeldschermen hetzelfde zien) Als ik de how to get started quide van ATI gebruik staat hier dat ik naar beelscherm/instellingen/geavenceerd/displays moet gaan en hier de clone functie aan moet vinken. Dat betreffende hokje is hier echter niet te vinden. Kan hier wel het primeaire en het secundaire scherm selecteren maar niet de clone functie activeren. Heb alle tabbladen nagelopen maar mijn oog is hier helaas niet op gevallen. Zou iemand mij een schop in de goede richting kunnen geven? Mijn dank is groot M.Vr.Gr Joost
Link naar reactie
Ik heb niet helemaal goed begrepen wat je bedoelt met "dat betreffende hokje is niet te vinden" maar als het goed is dan moet je bij beelscherm/instellingen/geavanceerd/weergave toch gewoon het tweede plaatje uit [url=http://slashhead.homestead.com/files/TV/Radeon_7500.htm]slasheads guide[/url] krijgen en bij primaire monintor linksboven dat blauwe vlakje aanklikken waar twee overlappende vierkantjes in staan en bij je secundaire monitor rechtsboven op dat blauwe vlakje met een rondje met een stip erin...dan zou het moeten werken...óf is dat nu juist datgene wat niet werkt toen je "Kan hier wel het primeaire en het secundaire scherm selecteren maar niet de clone functie activeren" schreef?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...