Ga naar inhoud

Windows ME Drivers


Aanbevolen berichten

Waarom niet de nVidia drivers? Maar Diamond is overgenomen door S3, zoek daar eens? www.hastec.nl was de importeur in nederland van Diamond, hebben zij nog drivers op de site? Vraag het anders eens op hun forum? [quote:bddbdb0dd4="Hastec"]Diamond is helaas gestopt met het ondersteunen van hun produkten. Daarom is het bijvoorbeeld niet meer mogelijk om rechtstreeks via de Diamond site drivers e.d. te downloaden. Gelukkig zijn veel drivers e.d. wel via andere sites terug te vinden en wij hebben dan ook een overzicht gemaakt waar u de meeste drivers kunt downloaden: [/quote:bddbdb0dd4] forum: http://members.lycos.nl/hastec/forum/ VTec zal je wel helpen morgen ;) trouwens, dit staat in de FAQ in het diamond gedeelte [quote:bddbdb0dd4][b:bddbdb0dd4]Q: Welke drivers kan ik het beste gebruiken voor mijn Diamond videokaart ? [/b:bddbdb0dd4] A: Uiteraard kan dit per kaart weer verschillen. Vaak kun je het beste gebruik maken van de meest recente drivers van de chipsetfabrikant van de kaart (nVidia, S3, SIS) en zijn vaak nieuwer dan die van Diamond. [/quote:bddbdb0dd4] Gewoon nVidia drivers pakken dus ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...