Ga naar inhoud

Welke videokaart voor nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Voor mijn nieuw systeem: Amd xp 2500 barton Asus A7N8X DELUXE Zoek ik een videokaart Wat is de beste keuze en waarom: Connect 3D Radeon 9600 128 mb DDR 195.9 EURO Hercules Radeon 9000 All in Wonder 64 mb DDR 215.9 EURO MSI Geforce4 Ti 4200 128 mb DDR 149.9 EURO MSI Geforce Ti 4800-SE 128 mb 176.9 EURO Alle prijzen van www.tones.be Als er nog betere keuzes zijn altijd welkom. PC dient uiteraard om te playen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
die radeon 9000 is een all in wonder, daar zit een tv-tuner ingebouwd, daarom is hij zo duur, want hij is niet te vergelijken met de rest van de kaarten die je hebt staan. ik zal een radeon nemen. dan heb je de radeon 9500, 9500 pro, de 9600 die jij opnoemt, maar nog beter is een radeon 9700. deze heb je al voor geloof ik €220 van club 3d, zie [url=www.tweakers.net]tweakers[/url] voor de prijzen. ik zal trouwens geen 9600 nemen, deze heeft dan wel hele hoge clocksnelheden, maar is toch echt langzamer als de 9500 pro. RD kan de verschillen wel opnoemen.
Link naar reactie
Ik vind dat www.tones.be maar een beperkte keuze heeft. niet eens een radeon 9700. als je perse daar wilt gaan kopen dan zou ik voor de Radeon 9600 PRO gaan voor € 202,90 Maar eerlijk gezegd zou ik wat verder kijken en zoals Zjarl al aangeeft eens bij www.tweakers.net/pricewatch gaan rondneuzen. Een radeon 9700 heb je daar al voor 215 euro ongeveer. en dat is een betere keuze als alles wat je daar hebt staan.
Link naar reactie
Ik sluit me bij ruco en zjarl aan. Ook ik vind de ATI radeon 9700 non-pro een heel goede keus. Je krijgt veel waar voor je geld: lekker snel en goed beeld en toch niet overdreven duur 8) Vandaar dat ik sinds 2 weken zo'n videokaart heb :) P.S. Je hebt natuurlijk verschillende merken met deze chipset. Die van Hercules is heel mooi, met goede koelingen erop, maar hij is ook een stuk duurder. Die van Club3D is er al voor zo'n 220 euro , zoals zjarl al zei. Je hebt dan wel een standaardontwerp zonder extra's, maar het blijft een radeon 9700! :)
Link naar reactie
[quote:320a92baba="kristof"]Wil je toch effe kijken bij www.tones.be en uit de videokaarten een keuze maken wil hem daar laten samenstellen. Al er echt niets goeds bij is aan een prijs van rond 200 EURO moet ik de kaart elders bestellen. Nogmaals hartelijk bedankt.[/quote:320a92baba] Dat heb ik gedaan, ik heb juist gekeken op die site, dat zeg ik net. zo kan je ook mijn conclusie lezen.
Link naar reactie
de TI4200 en de ti 4800 zijn best goeie kaarten, en als je een wat minder budget hebt geen verkeerde keuze echter voor 215 Euro koop je al een Radeon 9700 welke veel beter is. Het grote gemis is bij de GeForce 4 ti kaarten dat je geen DirectX 9 ondersteuning hebt en dat lang niet zo snel zijn als de GeForce FX 5600 of Radeon 9500/9600/9700 met beeldverbeterende functie's Ik zou dus gewoon ergens anders gaan kijken dan die belgische webshop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...