Ga naar inhoud

Te Weinig SCORE bij 3DMark 2001 pro 330!!!!


Aanbevolen berichten

IK heb een geforce4 mx 420 PCI 128mb sdram celeron 600mhz Houston3+ moederbord directx 8.1 Ik heb de nieuwste driver voor m'n videokaart: 44.03 Windows XP pro, service pack 1. SCORE: 1553!!! dat is niet veel, volgens mij klopt dat niet, maar ik had windows 98se, 26.43 driver voor m'n videokaart, toen had ik als SCORE: 1825!!! Ook raar??? :o Wie weet hoe dit komt?
Link naar reactie
ik denk dat het met die pc van jou niet veel uitmaakt welke driver je hebt, veel punten kan het niet schelen omdat ie zohoezo langzaam is :-? ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat zo, als je nu met XP2500 en een Radeon 9700 maar een score van 5000 hebt is er iets mis jah, maar hier toch niet denk ik :o
Link naar reactie
[quote:8f7cfdae36="ric0209"]ik denk dat het met die pc van jou niet veel uitmaakt welke driver je hebt, veel punten kan het niet schelen omdat ie zohoezo langzaam is :-? ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat zo, als je nu met XP2500 en een Radeon 9700 maar een score van 5000 hebt is er iets mis jah, maar hier toch niet denk ik :o[/quote:8f7cfdae36] Die score van 5000 zal dan waarschijnlijk met 3dmark03 gemaakt zijn :wink: en idd, is gwoon een kwestie van proberen. Zorg wel dat je iedere keer de andere drivers verwijderd volgens de FAQ.....
Link naar reactie
Ik zou gewoon de 44.03 drivers uit de FAQ nemen. dat zijn de nieuwste. die werken prima op die kaart. verder zul je niet veel prestatie winst behalen met andere drivers. je kan wel een hele hemelvaarts dag lang drivers gaan proberen maar dat lijkt me een beetje zinloos. zet de 44.03 erop en ga iets nuttigs doen met je pc :)
Link naar reactie
[quote:3647c60b2a="De Geest Van Oirlo "] Die score van 5000 zal dan waarschijnlijk met 3dmark03 gemaakt zijn :wink: en idd, is gwoon een kwestie van proberen. Zorg wel dat je iedere keer de andere drivers verwijderd volgens de FAQ.....[/quote:3647c60b2a] jah, die 5000 was maar een "stel dat...". ik denk niet dat je nu ineens zooo laag zit met dat systeem :S.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...