Ga naar inhoud

radeon te snel voor TFT


Aanbevolen berichten

Wat vooral belangrijk is, is de reactietijd van het toestel. Die moet bij voorkeur 20ms of minder zijn. Dit i.v.m. het slepen van je scherm ( ghosting ), tenminste als je het voor games wild gaan gebruiken :P Je zal dus al gauw, afhankelijk van je schermformaat aardig in de buidel moeten gaan tasten :oops: Veel lezen en info-en.
Link naar reactie
op got heb je een hele grote draad over tft's en gamen ik geloof dat de popluraist tft de Hitachi cml174swx en de ADI A715 zijn. Beide 16ms en dus heerlijk snel. Wat het verschil is tussen beide weet ik niet, specs zijn vrijwel gelijk, alleen de ADI heeft een usb hub en speakers onboard en is goedkoper, 475 euro bij tftwinkel.nl
Link naar reactie
ik heb een samsung 172T met een responstijd van 25 en ik ben van plan om een radeon 9700 pro te kopen kan dit? En ik wil hem dan met ee DVI kabel aan sluiten. Of moet ik een ander model videokaart kiezen? zo ja welke Wat zijn de gevolgen van dit alles. Of kan ik beter een nieuw TFT scherm kopen met een radeon 9700 pro ernaast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...