Ga naar inhoud

Lage score 3dmark 2001se ondanks nieuwe drivers!?


Aanbevolen berichten

Wat is je score dan? als ik naar je systeem kijk schat ik laag ;) [i:e21667547b]COMPAQ Pentium GenuineIntel (hoe snel) NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Pro [/i:e21667547b] btw wat moet jij met Catalyst drivers op je tnt? Dit is naar aanleiding van je systeem in je sig Druk ik op de 3dmark link (iets ander systeem ;) ) dan heb jij een lage score omdat je niet hebt overgeklokt (en zo laag is hij niet hoor) die gasten hier die draaien allemaal op een veel hogere FSB en daar is 3dmark 2001 heel erg gevoelig voor.
Link naar reactie
Ik heb je een eigen topic gegeven. het is niet de bedoeling dat er in de Catalyst driver topic gehele gesprekken worden gepost over of je score hoog is of niet, nu heb je een eigen topic waar dat wel in kan. Ik denk dat je score redelijk normaal is voor jou systeem. je hebt hem tenslotte niet overgeklokt.
Link naar reactie
[quote:9365b3773d="hjs"]Wat is je score dan? als ik naar je systeem kijk schat ik laag ;) [i:9365b3773d]COMPAQ Pentium GenuineIntel (hoe snel) NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 Pro [/i:9365b3773d] btw wat moet jij met Catalyst drivers op je tnt? Dit is naar aanleiding van je systeem in je sig Druk ik op de 3dmark link (iets ander systeem ;) ) dan heb jij een lage score omdat je niet hebt overgeklokt (en zo laag is hij niet hoor) die gasten hier die draaien allemaal op een veel hogere FSB en daar is 3dmark 2001 heel erg gevoelig voor.[/quote:9365b3773d] ik zal die signature eens moeten updaten dan. dat is nog van mijn oude pc. kijk hier maar: [url]http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?s=5d9a7cee2ee34489b586fafa94c5b258&userid=20764[/url] overklokken doe ik niet graag, maar ik zou wel graag willen weten hoe ik hem optimaal kan tweaken.
Link naar reactie
[quote:41d1df853a="janjantjes"] overklokken doe ik niet graag, maar ik zou wel graag willen weten hoe ik hem optimaal kan tweaken.[/quote:41d1df853a] Tja, das een lastige vraag met niet een standaard antwoord. Try and Error vooral. Er zijn tientallen optimize guides op internet te vinden, alleen spreken ze elkaar altijd wel (enigzins) tegen ;)
Link naar reactie
Ik heb voor de grap maar eens mijn pc onder de loep gegooid en wel onder 3Dmark2001 SE. Ik heb een score van 4568 behaald en dat met een GF2 gts pro 64mb. CPU is een amd XP 2400+ en 512 DDR 400 mem. laat me ff weten of een score van 4568 met een GF2 gts pro netjes is... binnenkort heb de FX 5900ultra, dat wordt pas blazen Hieronder is de link naar de exacte gegevens van mijn test. http://service.futuremark...details&projectType=6 P.S ik heb niets ingesteld, gewoon die bench draaien.
Link naar reactie
Dat is ook niet de goeie link. als je daar op klikt krijg je automatische de benchmark te zien van diegene die op de link klikt. dus in dit geval mijn eigen benchmark en in jou geval die van jou, als je begrijpt wat ik bedoel. een link die klopt is ook korter en eindigt altijd met "2K1=xxxxxxx". en dan op de X-jes een 7 cijferig getal: Als voorbeeld die van mij: http://service.futuremark.com/compare?2k1=6358970
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...