Ga naar inhoud

televisie kijken op tft


Aanbevolen berichten

Er staat hier lokaal in een winkel de allernieuwste 20" TFT-tv(=dus een echte tv) €2200,- maar het ziet er niet zo "goed" uit als een tv van €300..... Als je niet te kieskeurig bent dan gaat het wel maar als je een echt fraai beeld verwacht dan wacht je een teleurstelling. TFT's zijn helaas nog steeds niet zo goed als een simpele beeldbuis.
Link naar reactie
[size=24:fad01ab867][/size:fad01ab867]Als je niet te kieskeurig bent dan gaat het wel maar als je een echt fraai beeld verwacht dan wacht je een teleurstelling. [size=12:fad01ab867][/size:fad01ab867] Dat ben ik niet geheel met je eens hoor,ik heb hier thuis een Ati tv wonder kaart in een Pentium 4 hangen met daaraan een Samsung 17 inch lcd scherm en ik ken maar 1 ding zeggen; TOPPIE (ook volgens de mensen die ik hier over de vloer krijg) In combinatie met een leuk subwoofer setje kijk je toch wel lekker hoor. greetz.
Link naar reactie
Tja, zoveel mensen,zoveel smaken... Ik zeg ook niet dat 't slecht is, 't hangt er een beetje vanaf wat je verwacht. maar ik heb nog steeds geen tft gezien die beter is dan een crt. Zoals een meneer van liyama zei toen ik op de hcc naar een tft informeerde en deze vertelde dat ik een betere beeld kwaliteit verwachte dan mijn crt monitor en welke tft ik dan zou moeten kopen: meneer, houd u maar lekker uw mitsubishi monitor, er is (nog) geen tft die weergeeft als een crt en zeker niet als het gaat om interlaced video. (mijn mon. heeft een interlaced mode waardoor ie kan weergeven als een tv :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...