Ga naar inhoud

Club3d radeon 9100


Aanbevolen berichten

Ook ik krijg mijn kaart niet hoger dan 250 mhz. Eerst was het probleem dat de slider balk het niet wilde doen, maar toen ik eens van mijn 8500 LE een 9100 wilde maken (biosflash), maakte ik gelijk 3 biossen. De originele, de 9100 en de 8500 250/250. Beide laatste zorgde ervoor dat mijn computer vage strepen ging vertonen en allerlei vage lettertjes en weet ik het wat. Maar wat ik wel vaag vindt, ik heb mijn kaart overklokt naar 250/240 in Powerstrip, installeer ik daarna Rage3D Tweaker ofzoiets, staat-ie nog op de oude stand? Hoe zit dat?
Link naar reactie
Heb um gekocht.. Hij presteert zeker beter dan mijn oude radeon 9000 :lol: Ben nu eindelijk eens tevreden.. 3dmark nog niet superhoog, maar volgens mij wel redelijk voor mijn systeem. (wel beetje overgeclocked, 270/402(?)... [url=http://service.futuremark.com/compare?2k1=6503848]3DMark2001=3995[/url]
Link naar reactie
waarschijnlijk is het inderdaad 202 MHz mem clock, maar het is wel vaag bij rivatuner, hij zegt "402 MHz clock (804 MHz effective)" maar dit zal wel een foutje zijn... Het is wel heel erg vreemd allemaal in mijn PC-tje, die andere radeon kaart (waar ik overigens 89 euro ooit voor had neergeteld) presteerde bij nature met 15 fps ofzo, nu haal ik daarbij het dubbele! (ca. 31,8) Volgens mij is mijn computer op de een of andere manier niet goed compatible met nieuwere generatie kaarten (9100 (ofwel 8500) is weer net ietsjes ouder dan 9000). maarja ik kan nu een beetje GTA3 spelen en hopelijk ook een beetje Vice City als die niet echt veel hogere sys specs nodig heeft!! Groeten des Peters
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...