Ga naar inhoud

Nieuwe monitor +/- 250 euro


Aanbevolen berichten

Ik ben zo'n beetje een nieuw systeem bij elkaar aan het zoeken en heb eigenlijk alleen maar een vraag over de monitor. Veel reviews en vergelijkingen kan ik niet vinden. Iemand een link of wat informatie? Ik wil ongeveer 250 euro aan een 17" of 19" CRT uitgeven. De kaart word waarschijnlijk een 9700 Pro. Ik haal de onderdelen waarschijnlijk bij computerland en wellicht heeft iemand goed of slecht nieuws over hun monitoren assortiment. Btw, is er veel verschil tussen de 9700 Pro's van de verschillende fabrikanten?
Link naar reactie
[quote:5bf141169d]Btw, is er veel verschil tussen de 9700 Pro's van de verschillende fabrikanten?[/quote:5bf141169d] Er zit niet veel verschil tussen. De kaarten van Hercules zijn voorzien van een wat betere koeling. Het prijsverschil zit hem voornamelijk in het disign en de extra's bij de kaarten. Verschil in performance heb je niet. Ik zou voor de goedkoopste gaan. Club-3D of de Connect-3D bijvoorbeeld.[/code]
Link naar reactie
Ik sluit me aan bij G. Sitters, de verchillen zijn in ieder geval niet in kwaliteit. alle kaarten zijn goed. Je kan het beste voor een goede goedkope gaan, ik denk dan aan Club-3d, connect-3d en Saphire. Als je een wat breder budget hebt kijk dan eens naar de Saphire Radeon 9800 PRO. die gaat voor 465 Euro over de toonbank. maar dan heb je wel wat 8)
Link naar reactie
Beetje vreemde verhouding in je budget denk ik: € 450 voor een videokaart die je misschien volgend jaar alweer vervangt en € 250 voor een monitor die minstens 5 jaar meegaat, maar waar je wel elke dag tegenaan moet kijken? Zou liever € 450 uitgeven voor bijvoorbeeld een goede Iiyama 19" en dan maar een gewone R9700 ofzo. Heb je volgens mij meer plezier van :wink: Bart
Link naar reactie
Ik hoop eigenlijk dat de 9700Pro wel iets langen meegaat dan 1 jaar. Tot voor kort had ik nog een Voodoo5 64 Mb en die deet het nog aardig voor een oud beestje. Nu heb ik een Geforce4 mx440 64 Mb, maar die kan niet zoveel meer dan alleen iets meer compatible te zijn (3dfx RIP) voor mijn gevoel. De Voodoo5 hangt in ieder geval aan de muur in een mooi lijstje.. ook onderdeel van mijn museumpje (samen met mijn eerste 286, 2 doosjes 5 1/4 in verpakking en dos 5.0 in verpakking :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...