Ga naar inhoud

Club 3D 9100 Radeon


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een 9100 kaartje van Club 3D enne ik dacht ach daar kan ik wel ff een tijdje mee redden, maar: In het spel IGI 2 zijn er veel vlekken etc te zien, dit heb ik nog weg kunnen krijgen door instellingen in het spel. Maar het spel ToCa driver (DTM racing 2003) zie ik alleen de karkassen van de auto's verder niets, wat ik ook verander aan de instellingen! De rest van het spel ziet er best goed uit, alleen die auto's niet!!! Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
Aanvulling op de rode draak : Heb je de oude drivers (van bijv nvidia) goed verwijderd ? Ik heb afgelopen za ook een Clud3D ATI9100 128 MB gekocht en in een Duron 1200 ingebouwd als vervanging van een GF2 MX. De Drivers verwijderd mbv vd Detonator Destroyer , ATI erin, meegleverde drivers Catalyst 3.0 geinstalleerd en geen problemen. Mooier beeld etc.. en voor wat het waard is : 3dmark2001SE van 2700 punten naar 5800 punten. Generals speelt hij nu in 1024x768 bij high detail.
Link naar reactie
het kan ook aan die 2 games liggen, draaien andere games wel goed? misschien is er een patch voor de games te vinden, al op de sites van die games gekeken? of wachten op Catalyst 3,3. nog meer bug fixes. Je kan ook de Omega drivers gebruiken (zie FAQ) uiteraard moet je dan ook de Catalyst 3.2 drivers en control panel grondig verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...