Ga naar inhoud

PCI videokaart met tv out?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik wil graag mijn computer (Compaq Pressario 7588 - Pentium III 600 - 128 MB geheugen) koppelen aan mijn tv. Dit om films via mijn tv te bekijken. Ik heb geen vrij AGP-slot, en is mij verteld dat de bestaande videokaart door compaq beveiligd is en dat de enige mogelijkheid is; - of het aanschaffen van of een nieuwe computer (wat niet echt mijn voorkeur heeft gezien de kosten) - of het aanschaffen van een een videokaart welke in een PCI-slot past. Zijn er uberhaupt nog PCI-videokaarten met een tv-out in de handel? Zo ja welke geeft dan de beste kwaliteit en is ook nog een beetje makkelijk hanteerbaar? (of is de kwaliteit hiervan zo slecht dat je maar beter de hand op de knip kunt houden) Heeft iemand ervaringen met het inbouwen van een PCI-videokaart op een soort gelijke fabriekscomputer? Maakt het voor het kwaliteitsverschil van de tv-out nog wat uit of de kaart voorzien is van 32 MB /64 MB/ 128 MB (heb nml de indruk dat dit vooral uitmaakt bij de speelbaarheid van games) NB. Het gaat me in beginsel alleen om films te bekijken, het spelen van games met de video-kaart wordt gezien als leuke bijkomstigheid. Help Me Please!! :-? Alvast erg bedankt voor jullie reacties. :wink:
Link naar reactie
[quote:a8e625019e]Zo ja welke geeft dan de beste kwaliteit en is ook nog een beetje makkelijk hanteerbaar?[/quote:a8e625019e] de matrox heeft de beste beeld kwaliteit die is ook wat meer voor dat soort dingen gemaakt, of deze ook TV-out heeft kan ik zo snel niet vinden :-? maar ik dacht het wel [quote:a8e625019e] DualHead users can customize their display space using a choice of either RGB monitors, analog flat panel screens or TVs. [/quote:a8e625019e] zie [url=http://www.tweakers.net/nieuws/16309]hier wat info over de kaart[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...